بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۷۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ برپایی پارتی‌های شبانه در کرمان خبر داد و گفت: 55زن ومرد در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط در کرمان دستگیر شدند.
تدبیر24 »«دادخدا سالاری» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول گزارشاتی مبنی بر تشکیل باندی با سردستگی فردی معلوم‌الحال واز مرفهین بی‌درد در امر برپایی مجالس لهو و لعب و ارتکاب معاصی برخورد با اعضای باند مذکور در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضائی ادامه داد:در پی رصدهای انجام گرفته از سوی پلیس، مکان برپایی پارتی در یکی از منازل  واقع در شهر کرمان  مورد شناسایی  قرار گرفت و با صدور حکم قضائی، پلیس 55 زن ومرد حاضر در پارتی را دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در هنگام دستگیری افراد حاضر در پارتی در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص وپایکوبی به‌صورت مختلط  بودند.

دادستان کرمان با بیان این‌که مکان برپایی جرم با حکم قضائی پلمب شده است، افزود: در این رابطه 19 دستگاه خودروی لوکس وگرانقیمت و دو دستگاه موتورسیکلت سنگین و 10 لیتر مشروبات الکلی و سایر وسایل جرم از متهمان کشف و توقیف شده است.

سلاری یادآور شد: استان کرمان سرزمین سرداران شهید و رزمندگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس می‌باشد و دستگاه قضائی در استان به‌عنوان چشمان بیدار مردم، این اجازه را به غرب‌زدگان و پیروان فرهنگ منحط غربی را نخواهد داد که با هنجارشکنی و افعال مجرمانه چهره دینی استان کرمان را مخدوش کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها