بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۷۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: ایام انتخابات فرصت مناسبی برای بالا بردن آگاهی‌ سیاسی جامعه و امیدآفرینی و نشاط ‌افزایی جامعه و خنثی کردن تبلیغات دشمنان است.
تدبیر24»حجت‌الاسلام و المسلمین  مجید انصاری  در نشستی خبری  گفت: این ایام به دلیل اینکه فضای کشور انتخاباتی است، فرصت شنیدن و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی فراهم‌تر است بحث تبلیغات انتخابات سر جای خود محفوظ است و ستادها کار خود را انجام می‌دهند ولی از فرصت کلی تبلیغات انتخابات باید در دو جهت استفاده عمومی کرد.

انصاری ادامه داد: جهت اول ارتقاء سطح بینش سیاسی و آگاهی های سیاسی مردم است در واقع فرصت هر انتخابات چه انتخابات مجلس و چه مجلس خبرگان و چه ریاست جمهوری و شوراها فرصتی است که در طول این مدت کل رسانه های ایران درگیر می شوند با موضوعات سیاسی انتخابات، و یک رتبه دانش و آگاهی و تمرین دموکراسی در کشور ارتقاء پیدا می‌کند .

وی تصریح کرد: همان طور که بارها امام می فرمودند و خوشبختانه رهبری برای چندمین بار تاکید کردند که جمهوریت قید الصاقی و انضمامی به نظام نیست که برخی‌ها چنین تفکری دارند و فکر می کنند که نظام اسلامی چیزی است و موضوعی به عنوان جمهوریت به آن چسپیده است و الصاق کردند و دیروز تاکید کردند که جمهوری اسلامی یک حقیقت و یک موضوع است و رابطه جمهوریت با اسلامیت در نظام ما یک رابطه عینیت است یعنی اینکه بدون اسلامیت این نظام جمهوری نیست چرا چون وقتی بیش از 90 و چند درصد مردم این نظام سیاسی اسلامی را برگزیدند و اکثریت قاطع مردم مسلمان هستند طبیعی است مردم سالاری و دموکراسی حکم می‌کند که نظام اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: اگر اسلامی نباشد جمهوری هم نیست اگر جمهوری نباشد نه رای و حضور مردم نباشد و انتخابات نباشد مسئولیت و پست ها با رای مردم انجام نشود اسلامی هم نخواهد بود برای اینکه اسلامی هست که فرموده مردم باید آزاد باشند اختیار داشته باشند.

انصاری تاکید کرد: موضوع حضور مردم پایه مشروعیت نظام است همچنان که اسلام پایه مشروعیت نظام است لذا ایام انتخابات ایامی است که دو رکن را تقویت کنیم به هر میزان که ما بتوانیم تلاش کنیم مردم را دعوت کنیم که دواطلبانه و آگاهانه پایه صندوق رای بیایند در واقع بنیه دفاعی کشور را تقویت کرده ایم استحکام نظام را انجام داده ایم.
وی تصریح کرد: چهره ای که برخی از کاندیداها از ایران ترسیم می کنند چهره ای سیاه عقب مانده و ویران و فرو رفته در فقر و جهل است. فرق هست بین بیان مشفقانه و سایر بیان ها، بیان کاریکاتوری که مثلا جزیی از یک کل را بزرگ کنیم و برخورد کاریکاتوری با خدمات نظام بزرگ کردن مشکلات و جلوه ندادن خدمات خدمت به دشمنان نظام و خیانت به مردم است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها