بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۷۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
اصولگرایان دو هدف را دنبال می کنند. نخست اینکه انتخابات را به دور دوم بکشانند و دوم اینکه اگر هم قرار است پیروزی روحانی رقم بخورد این پیروزی با آرای کم اتفاق بیفتد.

تدبیر24»هاشم صباغیان،فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به حمایت ناطق نوری از حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، آن را جالب توجه خواند و این حمایت را محور مهمی دانست که به بسوی حسن روحانی روی آورده است.

او در گفت و گو با سحر - پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی -  در تشریح اهمیت حمایت علی اکبر ناطق نوری از حسن روحانی در جای خالی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ،تاکید کرد که ناطق نوری را سیاستمدار سابقه دار است که با حمایت خود می تواند در جریان اصولگرایان معتدل تاثیرگذار باشد.

صباغیان در ادامه به سابقه اصولگرایی ناطق نوری اشاره کرد و گفت: او با تغییر روشی که داده و راهی که در پیش گرفته، دیگر نظرات اصولگرایان تندرو را به هیچ وجه تایید نمی کند. ناطق نوری، مدتهاست که با تفکر و تعقلی که داشته روش خود را در جهت منافع ملی تغییر داده که در نوع خود قابل تحسین است.

او به فقدان آیت الله هاشمی یکی از چهره های تاثیرگذار در انتخاب حسن روحانی در انتخابات 92 اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این فقدان قابل جبران نیست، گفت: مرحوم آیت الله هاشمی یک پارامترهای مثبت قوی ای داشت که دیگران از آن بی بهره هستند. ولی به هرحال ناطق نوری هم شخصیتی است که به تناسب آیت الله هاشمی می تواند تاثیرگذار باشد.

کارشکنی ها علیه روحانی را از یاد نبرده ایم

مسئول کمیتهاستقبال از امام (ره)در ادامه به عملکرد مثبت دولت یازدهم که نتیجه آن حمایت های اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل است اشاره کرد و گفت: اگرچه می دانیم این دولت در برخی از برنامه ها و تعهدات خود نتوانست بطور موفق عمل کند اما این را هم از یاد نبرده ایم که دیگران چگونه برای تحقق تعهدات شخص حسن روحانی کارشکنی کردند.

عضو نهضت آزادی  نقطه قوت دولت را به نتیجه رساندن پرونده هسته ای دانست و آن را موفقیتی شایان و با ارزش قلمداد کرد که نمودار سیاست خارجی مستحکم و دیپلمات های کارکشته است.

صباغیان از تلاش اصولگرایان در این دور از انتخابات یاد کرد و گفت: اصولگرایان دو هدف را دنبال می کنند. نخست اینکه انتخابات را به دور دوم بکشانند و دوم اینکه اگر هم قرار است پیروزی روحانی رقم بخورد این پیروزی با آرای کم اتفاق بیفتد.

دولت در مناظره ها مقابل هجمه ها بایستد

وزیر کشور دولت  موقت با اشاره به اینکه تبلیغات منفی که علیه دولت یازدهم انجام می شده و همچنان هم در حال انجام است، اظهار کرد: در نتیجه این تبلیغات منفی ممکن است خیلی ها چنین حجمی از مشکلات و سیاهنمایی ها را بپذیرند، البته بسیاری از آن هم از سوی رسانه ملی انجام می گیرد.

وی با ابراز تاسف از اینکه حجم این تبلیغات به حدی بود که کنترل آن گاها از دست دولتمردان یازدهم خارج می شد، تاکید کرد: دولت تنها از طریق همین مناظره ها می تواند در برابر این هجمه ها بایستد، تا نقشه های مخالفان را نقش برآب کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها