بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۷۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق اعلام کرد که طی عملیات نیروهای عراقی در غرب موصل، تا کنون 55 محله آزاد و دستکم یک هزار و 321 تن از عناصر داعش کشته شدند.
تدبیر24»ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق افزود: نیروهای عراقی موفق شدند دستکم یکصد و 11 هزار و 750 نفر از اهالی بخش غربی موصل را از محاصره داعش نجات داده و به مناطق امن منتقل کنند.
همچنین طی عملیات نیروهای عراقی در غرب موصل 11 پهباد داعش و ده ها خودروی زرهی این گروه منهدم شد.
پیشتر 'عبدالامیر رشید یارالله' فرمانده عملیات آزادسازی استان نینوا از آزادسازی منطقه المعامل در غرب موصل خبر داده بود.
به گزارش ایرنا، بعد از تغییرات صورت گرفته در روند عملیات آزادی سازی بخش غربی موصل که از پنجشنبه هفته گذشته (14 اردیبهشت ماه) با انتقال عملیات به بخش شمالی در ساحل غربی رودخانه دجله درموصل اتفاق افتاد، پیشروی نیروهای امنیتی عراق در بخش غربی موصل شتاب محسوسی پیدا کرده است.
برخی کارشناسان معتقدند که در صورت آزادسازی کامل منطقه '17 تموز (ژوئیه)' در بخش شمالی غرب رودخانه دجله در شهر موصل، بخش غربی موصل از نگاه نظامی به طور کامل آزاد شده، تلقی خواهد شد.
عملیات آزادسازی بخش غربی موصل توسط نیروهای عراقی در اول اسفندماه سال گذشته (19 فوریه 2017) آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
بخش شرقی آن در عملیاتی که به فرمان حیدرالعبادی نخست وزیر و فرمانده کل قوای عراق از 26 مهرماه سال جاری آغاز شد، از وجود داعش پاکسازی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها