بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۷۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
مربی سابق تیم ملی بوکس، عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را ضعیف و ناامیدکننده توصیف کرد.
تدبیر24» عیسی گل محمدی با بیان اینکه عملکرد تیم ملی بوکس در قهرمانی آسیا ناامیدکننده بود، خاطرنشان کرد: اینکه تیم ملی جوان شده، درست است اما نباید بوکسوری که به تیم ملی وارد می‌شود در 50 ثانیه از ناحیه شکم ناک‌اوت شود، چون باعث آبروریزی برای بوکس ایران است و این امر جای تفکر دارد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر ما بوکسورهای شایسته و خوبی مثل "جواد زهره‌وند" داریم که تشنه قهرمانی هستند و در سال‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده‌اند. اگر می‌خواهیم نتایج خوبی را از جوانگرایی کسب کنیم باید از باتجربه‌ها نیز در کنار جوان‌ترها استفاده شود. به نظر من این بوکسورها نیاز به بازی‌ها و تورنمنت‌های تدارکاتی دارند تا بتوانند با شرایط مسابقه و رقابت‌های بین‌المللی آشناتر شوند.

مربی سابق تیم ملی بوکس به انتخاب‌های بدوی فدراسیون بوکس برای کادرفنی تیم ملی اشاره کرد و گفت: در بعضی انتخاب‌ها نیز باید تمرکز زیادی صورت گیرد. به طور مثال مربیان خوب و تراز اولی در بوکس ایران وجود دارند که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند اما فدراسیون همچنان از مربیان ثابت استفاده می‌کند که نمی‌توانند کمک زیادی به بوکس ایران کنند.

او هم‌چنین در مورد راه‌های پیشرفت برای بوکس ایران نیز گفت: اینکه جوانگرایی باشد خوب است ولی کنار گذاشتن بوکسورهای خوب اشتباه است چرا که آنها الگوهای بوکس هستند و باید از آنها در تیم ملی استفاده شود. یکی دیگر از راه‌های مهم نیز وجود لیگ بوکس است که می‌تواند کمک زیادی در پیشرفت بوکس ایران کند و نتایج آن را می‌توان در کوتاه مدت شاهد بود. همچنین استفاده از تورنمنت‌ها و بازی‌های تدارکاتی نیز اصل مهمی است که مربیان و مسئولین فدراسیون آن را فراموش کرده‌اند.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا ناکامی‌ها و عملکرد ضعیف تیم ملی بوکس تنها به دلیل جوانی بوکسورها است، اظهار کرد: اگر بگوییم مربی کوبایی مقصر است اشتباه است چرا که او همه قهرمانان ما را نمی‌شناسد و مربیانی که در کنار او هستند باید به این مربی کمک کنند. متاسفانه انتخاب‌ها در تیم ملی بوکس رنگی شده و نمی‌توان از مربی کوبایی انتظار زیادی داشت. عدم تدارکات کافی مهمترین مشکل بوکسورهای تیم ملی است که امیدوارم به این معضلات بوکس رسیدگی شود.

او در پایان نتیجه‌گیری در بازی‌های کشورهای اسلامی را با توجه به شرایط موجود سخت دانست و گفت: امیدوارم تیم ملی بوکس در این رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب کند و بتواند دل مردم را شاد کند. من به عنوان پرافتخارترین مربی در لیگ برتر بوکس نیز آرزو دارم بوکس ایران لیگ خود را از سر بگیرد تا شاهد موفقیت آن در جهان باشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها