بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۷۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
صادق زیباکلام:
مدعیان اخلاق مداری امروز هر انگی که بتوانند به روحانی و طبقه حامی آن نسبت خواهند داد و چنین اتفاقاتی از سوی این مشی فکری به هیچ وجه بعید نیست .

تدبیر24»صادق زیباکلام، استاد دانشگاه گفت : ورود به حریم شخصی افراد را هیچ عقل سلیم و محکمه  یا وجدانی نمی پذیرد و مردم به خوبی و با قاطعیت پاسخ این بی اخلاقی ها را در روز جمعه خواهند داد .

صادق زیباکلام، فغال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – با انتقاد از طرح مباحث غیر اخلاقی و اتهامات رسانه های وابسته به نهادهای امنیتی حامی رئیسی  علیه موضوعات خصوصی زندگی رئیس جمهوری  اظهار کرد : من معتقدم که این دست اقدامات غیر اخلاقی و لجن پراکنی ها از سوی برخی مدعیان اخلاق و رسانه های منتسب به کاندیداهای رقیب روحانی، به این واسطه انجام می گیرد که در واقع اصولگرایان متوجه این واقعیت تلخ شده اند که هیچ شانس و امیدی برای پیروزی در میان مردم متصور نیست.

وی افزود : این دست افراد که این روزها کاملا سرخورده، عصبی و ناامید از فضای انتخاباتی و آگاهی روزافزون مردم درباره واقعیات هستند، از هیچ دروغ، فریب و نیرنگی فروگذار نبوده و از نسبت دادن هر اتهام و افترایی برای گریز از شکست ابا ندارند.

استاد دانشگاه تهران تصریح کرد : به همین دلیل است که شاهد این مهم هستیم که حامیان و مدعیان اخلاقمداری امروز هر انگی که بتوانند به روحانی و طبقه حامی آن نسبت خواهند داد و چنین اتفاقاتی از سوی این مشی فکری به هیچ وجه بعید نیست .

زیباکلام یادآور شد : ورود به حریم شخصی افراد در هیچ عقل سلیم و محکمه وجدانی وارد نیست و مردم به خوبی و با قاطعیت پاسخ آن را در روز جمعه خواهند داد . از همین رو، این رذایل اخلاقی تنها یک دلیل می تواند داشته باشد و آن نیز، احساس طعم تلخ شکست از سوی مدعیان امروز اصولگرایی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها