بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۷۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
سروش:
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تصویر ذهنی مردم نسبت به مسئولان، شفاف و روشن است ولی وقتی حجم بداخلاقی‌ها و سم‌پاشی‌های انتخاباتی را از برخی نامزدها مشاهده می‌کنند نسبت به کل حاکمیت بدبین می‌شوند.

تدبیر24»ابوالفضل سروش در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: تصویر ذهنی مردم از مسئولان شبیه تصویر ذهنی سیاسیون از یکدیگر نیست. رفتار، گفتار و عملکرد غیرمسئولانه و بداخلاقانه برخی مسئولان و کارگزاران و نامزدهای انتخابات تاثیر بدی بر اعتماد آنان به کل حاکمیت سیاسی کشور دارد.

به گفته این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بداخلاقی‌ها و بدرفتاری‌های نامزدهای انتخابات لطمه به مشارکت عمومی و  علیه «جمهوریت نظام» است.

وی ادامه داد: مردم هوشمند ایران ثابت کرده‌اند توجه چندانی به بداخلاقی‌ها و تخریب‌ها نمی‌کنند به بیان روشن‌تر در صورت شفاف بودن فضای سیاسی کشور، راه را به درستی تشخیص می‌دهند، نمونه آن سال 1392 بود. نامزدهای انتخاباتی در این سال به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و به دلیل شفاف بودن فضای سیاسی آن سال، نامزد اصلح را به درستی تشخیص دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس، فضای سیاسی کشور در سال 1396 را «خوب» توصیف کرد و افزود: این فضا بهتر از این‌ها می‌تواند باشد.

سروش خطاب به مردمی که همچنان با صندوق‌های رای قهر هستند، گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری امروز «جمهوریت نظام» به «امنیت ملی» گره خورده است و مشارکت مردم به شدت بر سرنوشت انتخابات پیوند خورده است. دشمنان ایران اعم از غربی‌ها، وهابی‌ها، تکفیری‌ها و دشمنان منطقه‌ای از حضور مردم وحشت دارند. بنابراین امیدواریم طی روزهای آینده موج انتخابات «بلند» شده و رای‌های خاموش حضور پررنگی پای صندوق‌های رای داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها