بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۷۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور آب، کشاورزی و محیط زیست بر ضرورت استفاده از حقوق شهروندی در کشور تاکید کرد.
تدبیر24»عیسی کلانتری در نشست مشترک شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان اردبیل در ستاد انتخاباتی جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان حسن روحانی در اردبیل با بیان اینکه سرمایه اصلی کشور نیروی انسانی و به ویژه نیروی انسانی تحصیلکرده است، گفت: اگر جامعه‌ای پرسشگر نباشد، ملت آن جامعه غارت می‌شوند . 

وی به ضرورت استفاده از حقوق شهروندی در کشور تاکید کرد و افزود: اگر مردم از حقوق شهروندی استفاده نکنند، دوران هشت سال غارت بازمی‌گردد . 

کلانتری با بیان اینکه اختیارات رئیس جمهور برای اداره کشور بسیار محدود است، تصریح کرد: این 4 درصدی‌ها که اکنون حرفی از آنها زده می‌شود، زائیده دوران ریاست جمهوی محمد احمدی‌نژاد و شهرداری وی در تهران بوده است. 

وزیر اسبق کشاورزی با بیان اینکه بدهی امروز شهرداری تهران در سایه فعالیت‌های بی حساب و کتاب احمدی‌نژاد در دوران شهرداریش در تهران بوده است، افزود: در آن دوران مردم تهران 3 درصد در انتخابات شورای شهر مشارکت کردند و نتیجه آن شهردار شدن احمدی‌نژاد بود. 

وی با بیان اینکه عوام‌فریبی دیگر بس است، گفت: متاسفانه عده‌ای با توزیع پول و غیره مردم را فریب می‌دهند . 

کلانتری افزود: پرداخت 250 هزار تومان برای هر فرد تورم 800 درصدی در پی خواهد داشت . 

مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور آب، کشاورزی و محیط زیست با طرح این سئوال که چرا باید روحانی را انتخاب کنیم، گفت: باید بگویم روحانی در سه سال گذشته در زمینه سیاست خارجی و اقتصاد ملی و رشد تکنولوژی و علوم کار کرده است . 

وی با بیان اینکه روحانی چندین هزار آدم نالایق را بورسیه نکرد، تصریح کرد: اگر روحانی تنها برجام را انجام داده بود، کافی بود که به وی رای دهیم . 

احیای سرنوشت دریاچه ارومیه از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید است

کمال‌الدین پیرموذن رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اردبیل با بیان اینکه باید پارک علم و فناوری و برنامه‌های استارت‌آپ در استان اردبیل از چندین سال پیش شکل می‌گرفت، گفت: ایجاد صندوق نوآوری و شکوفایی توسط دولت یازدهم بستر مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های شغلی را فراهم کرده است . 

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد با نام عدالت، زهر در کام حقیقت ریخت، افزود: احیای سرنوشت دریاچه ارومیه نیز از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید است . 

پیرموذن با بیان اینکه در زمان احمدی‌نژاد 92 درصد بورسیه‌ها که باید به نخبگان داده می‌شد، به افراد نالایق داده شد، تصریح کرد: احمدی‌نژاد به نام کرامت انسانی به ما خس و خاشاک گفت. 

نماینده سابق اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: حقیقت و حقانیت نظام در جهانیان ریشه دوانده و هیج احدی نمی‌تواند نیک بودن ایران و نیکو بودن ایرانی را انکار کند . 

وی با بیان اینکه افکار عمومی به امید خدا و حمایت تاثیرگذار جوانان با حسن روحانی است، افزود: به گفته رئیس جمهور تبلور ملت این بار نخواهد ترسید و به همه مطالبات آحاد مردم پاسخ خواهد گفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها