بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۷۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
با توجه به انتشار اخباری درخصوص فیلتر برخی صفحات اینستاگرام و نسبت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اطلاعیه صادر کرد.
تدبیر24»روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: در چند روز اخیر، توسط رسانه‌های مخالف دولت خبرهای مختلفی در خصوص محدودیت دسترسی به اینترنت و صفحات اینستاگرام تولید و پخش شده است. از صفحه یک خواننده  تا صفحه یک خبرگزاری.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هرگونه فیلتر این صفحات را تکذیب می کند. از نظر فنی حذف اکانت قطعا از طریق فیلترینگ امکان پذیر نیست. امیدواریم این موضوع یک سناریوی سیاسی برای تخریب فعالیت های دولت نباشد.

در پایان مجددا هرگونه دخالت وزارت ارتباطات در ایجاد محدودیت در دسترسی به این صفحات  شدیدا تکذیب و تاکید می شود؛ وزارت ارتباطات امین همه مردم عزیز ایران است.
طبیعتا پیگیری حقوقی این تهمتها پس از برگزاری شکوهمند انتخابات انجام و گزارش آن به استحضار مردم شریف کشور می رسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها