بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مشاور دفتر امور بانوان و خانواده صدا و سیما از بررسی پیش نویش دستورالعمل نحوه پوشش بازیگران در رسانه ملی و سینما خبر داد.
تدبیر24»عصمت سپهری، مشاور دفتر امور بانوان و خانواده صدا و سیما درباره روند بررسی و تصویب آیین‌نامه لباس بازیگران فیلم و سریال در رسانه ملی گفت:
در هر جامعه‌ای نوع و کیفیت لباس زنان و مردان، علاوه بر اینکه تابع شرایط اقتصادی، اجتماعی و اقلیمی آن جامعه باشد، تابع ارزش‌های حاکم است و در جامعه دینی، حفظ حجاب و پوشش برای حفظ سلامت روان و امنیت فرد ضروری به نظر می‌رسد. یکی از لوازم پرهیز از بی‌سلیقگی، یک‌نواختی، دل‌زدگی و فاصله گرفتن از بی بند و باری‌های رایج در جوامع غربی این است که بر این اساس پوشش افراد مشهور و بازیگران در رسانه ملی و سینما به ترویج الگوهای ارزشی در میان مردم مبادرت ورزیده شود.

 

مشاور دفتر امور بانوان و خانواده صدا و سیما با اشاره به لزوم توجه به نوع پوشش، مدل‌های طراحی و کاربرد رنگ که موجب جذب مخاطب بیشتر می‌شود بیان کرد:
این میزان توجه، ترویج الگوهای اصیل اسلامی و ایرانی را به دنبال دارد و به همین منظور، کمیسیون رسانه و تبلیغ بر اساس بند ۵ ماده ۷ آئین‌نامه‌ای مدون که بر اساس آن پیش نویش دستورالعمل نحوه پوشش بازیگران در تلویزون و سینما درج شده در حال بررسی است.  این آئین نامه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و طی برگزاری جلسات متعدد و نظر به آراء کارشناسی و نظرات صاحب نظران در دست بررسی است.

 

مشاور دفتر امور بانوان و خانواده صدا و سیما گفت:
پیشنهادات ما به کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تقدیم شده که در دست بررسی بوده و قرار است پیش نویس پس از نظارت و اصلاح از سوی کارگروه مربوطه مجدد به ما ارجاع داده شود و پس از درج اصلاحات تکمیلی، مجدد در اختیار کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور قرار گیرد. امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن این آئین‌نامه به مرحله اجرا رسیده و آنچه که خواسته مجلس محترم شورای اسلامی در ارتباط با تصویب قوانین شایسته و مناسب برای هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون بوده است جامه عمل پوشانده شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها