بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۷۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی از عدم همکاری سازمان نظام پزشکی برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به منظور برون سپاری سه خدمت عصا، عینک و سمعک بازنشستگان گلایه کرد و گفت: پیگیری های لازم را انجام می‌دهیم و امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم این سه خدمت را از طریق دفاتر پیشخوان دولت به بازنشستگان ارائه کنیم.
تدبیر24» بهروز انتظاری با بیان اینکه سال گذشته ارائه چهار خدمت اعم از  چاپ حکم بازنشستگی، چاپ فیش حقوقی بازنشستگان و موظفین، پاسخ به استعلامات و صدور کارت منزلت برون سپاری و به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد اظهار کرد: میزان موفقیت و صرفه جویی برون سپاری این خدمات قابل توجه است.

وی افزود: به عنوان مثال تا سال گذشته حدود 40 هزار کارت منزلت برای بازنشستگان توسط دفاتر پیشخوان دولت صادر شد و هزینه دریافتی آن که قبلا حدود 25 هزار تومان بود به 4500 تومان کاهش یافت و مدت زمان انتظار برای دریافت آن از سه ماه به سه تا پنج دقیقه رسید.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری درباره زمان برون‌سپاری سه خدمت عصا، عینک و سمعک بازنشستگان به دفاتر پیشخوان دولت که قرار بود اواخر سال گذشته عملیاتی شود اظهار کرد: در حال حاضر بازنشستگان برای دریافت کمک هزینه عینک، عصا و سمعک باید به ادارات بازنشستگی مراجعه و مدارکی را ارائه دهند؛ چراکه قرار بود در مرحله دوم برون سپاری سه خدمت عصا، عینک و سمعک نیز به بیرون از صندوق واگذار شود و از چندماه گذشته به دنبال آماده سازی زیرساخت های لازم هستیم.

انتظاری افزود: در همین راستا نیازمند کمک و همکاری سازمان نظام پزشکی هستیم و علی رغم انجام مکاتبات و پیگیری های لازم هنوز پس از گذشت دو ماه مدیر مربوطه در سازمان نظام پزشکی پاسخی به ما نداده است و به همین خاطر اخیرا مجددا اقدام و موضوع را از طریق مراجع بالاتر در این سازمان پیگیری کردیم و امیدواریم سریعا به نتیجه برسد.

وی درباره اقدامی که باید سازمان نظام پزشکی انجام دهد گفت: جهت کنترل صحت اسناد نیاز داریم نظام پزشکی دسترسی به وبسایتی را برای ما فراهم کند که از طریق آن بتوانیم شماره نظام پزشکی درج شده بر روی نسخ بازنشستگان را  تطبیق دهیم و کنترل کنیم. مصر هستیم این اتفاق سریعا محقق شود زیرا برون سپاری این خدمات به کوتاه شدن زمان مراجعه و تسهیل در ارائه خدمات کمک می‌کند.  
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها