بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۷۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
نماینده اراک گفت: شخصیتی ملی و مورد اجماع همه جریان‌های اصولگرا که توان راهبری و ایجاد همگرایی را داشته باشد در داخل جریان اصولگرایی وجود ندارد.
تدبیر24»علی اکبر کریمی با اشاره به عوامل شکست جریان اصولگرا در انتخابات‌های سالهای اخیر کشور گفت:‌ در انتخاباتی که گذشت طیف نیروهای اصولگرا همچنان با مشکل ساختارمندی و اتحاد مواجه بوده‌اند و فرصت کمی برای ایجاد این مسئله در اختیارشان است.

وی افزود: معرفی آقای رئیسی با تاخیر زیادی انجام شد در حالیکه جریان اصلاح طلب از مدت‌ها قبل آقای روحانی را به عنوان کاندیدای خود معرفی کرده بود و همه افراد این جریان در چارچوب انتخابات روشن شده بودند و طیف اصلاح طلب فرصت تمرکز و همگرایی را در اختیار داشت.

کریمی خاطرنشان کرد: در تشکیلات اصولگرایی افراد تاثیرگذار و فردی که مورد وثوق همه باشد نسبت به جریان اصلاح طلب کمتر است. هر چند نباید از این موضوع غافل شد که دولت در انتخابات 96 امکانات فراوانی را در اختیار داشت و بسیاری از مراکز در سراسر کشور به نوعی به عنوان ستاد انتخاباتی عمل می کردند.

وی با بیان اینکه همه تلاش ها و امکانات جریان اصلاح طلب در انتخابات به نفع دولت به کارگرفته شد، گفت‌:‌ با همه این تلاش‌ها شاهد بودیم جریان مقابل اصلاح طلبی 40 درصد از آرای مردم را به خود اختصاص داده که این نشان دهنده این است که اگر جریان اصولگرایی انسجام بهتری پیدا می کرد شاید نتیجه ای مناسبتری در انتخابات به دست می آمد.

نماینده اراک تاکید کرد: به نظر می رسد در آینده آرایش سیاسی کشور از شکل سنتی اصولگرا و اصلاح طلب خارج شود و نیروهای انقلابی و معتقد به تفکر انقلابی کنار هم صف بندی جدیدی را در کشور ایجاد کنند و جریان جدیدی در کشور در عرصه انتخابات سیاسی نقش آفرینی کند.

وی در پایان تصریح کرد: متناسب با زمان و شرایط تاکتیک‌ها و گفتمان‌ها باید تغییر کند و جریان اصولگرایی نیز قطعا به این تغییر باید تن بدهد و در چارچوب مبانی اصلی و اعتقادی متناسب با زمان گفتمان خود را بازتعریف نماید و امیدواریم با در نظر گرفتن همه این موضوعات در انتخابات آینده شرایط متفاوتی را در جریان اصولگرایی تجربه کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها