بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۷۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بررسی آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتا آرام و تا پایان هفته همراه با روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور است.

تدبیر24»احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، به پیش‌بینی وضعیت آب و هوا طی سه روز آینده پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتا آرام و تا پایان هفته همراه با روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور است.

وی افزود: در روز یکشنبه در برخی مناطق در شمال شرق، ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز و شمال غرب گاهی شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده، باران و وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه این ناپایداری‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ضعیف‌تر ادامه می‌یابد و تنها به بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز محدود خواهد شد گفت: طی روز یکشنبه بتدریج از شدت وزش باد و بدنبال آن، ارتفاعِ موج بطور نسبی در خلیج فارس کاسته خواهد شد.

وظیفه ادامه داد: ضمن اینکه فردا با حاکمیت جریانات جنوب شرقی شرایط برای ظهور ابر و احتمالا رخداد رگبار و رعدوبرق در مناطقی از جنوب شرق کشور نیز مهیا می‌شود. همچنین طی دو روز آینده در شرق کشور وقوع وزش باد شدید توام با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته وی حداکثر دمای پایتخت در روز جاری ۳۰ درجه و حداقل دمای آن ۱۷ درجه خواهد بود. همچنین دمای هوای تهران در روز دوشنبه بین ۱۹ و ۳۲ درجه و در روز سه‌شنبه نیز بین ۲۱ تا ۳۳ درجه متغیر خواهد بود و طی سه روز آینده آسمان تهران صاف تا کمی ابری است.

برچسب ها: جو آرام ، مناطق کشور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها