بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در مورد تصاویر منتشر شده از هجوم سوسک ها در آشپزخانه یکی از هتل های طرف قرارداد با سازمان حج و زیارت در نجف توضیحاتی ارائه کرد.
تدبیر24»صبح امروز فیلم‌ها و تصاویری از تحصن عده‌ای از زائران در نجف در فضای مجازی منتشر شد که این افراد نسبت به وضعیت خدمات دهی و آلودگی هتل محل اقامت خود اعتراض داشتند این درحالی‌ست که هتل مورد نظر تحت نظر سازمان حج و زیارت بود.

براساس تصاویر ارسالی از سوی زائران به خبرگزاری آنا در محیط آشپزخانه و اتاق‌های هتل (فندق الفصول)سوسک دیده می‌شد و آنان از فضای نامطبوع اتاق‌ها ابراز نارضایتی داشتند.

در همین راستا محسن نظافتی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار آنا نسبت به انتشار این تصاویر و اعتراض زائران واکنش نشان داد و اظهار کرد: از ابتدا این هتل برای اقامت زائران در نظر گرفته نشده بود اما با توجه به اینکه هتل محل اقامت زائران هنوز آمادگی لازم را نداشت و دارای مشکلاتی از جمله سمپاشی بود مسئولان سازمان حج و زیارت به صورت تلفنی با هتل دیگری هماهنگ کرده و زائران را به آن محل منتقل کردند.

وی افزود: چون هتلی که زائران به آن منتقل شده بودند به تازگی سم‌پاشی شده بود چنین وضعیتی داشت، البته پس از حضور زائران در نجف و مشاهده وضعیت نامناسب این هتل برای اقامت آنان هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و هم اکنون زائران محترم در هتل جنت الزهرا مستقر شدند.


منبع: آنا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها