بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۸۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
مرتضی ناظمی در مسابقات جهانی ورزش کارگری در لتونی اولین مدال طلای کاروان ایران در رشته پرتاب چکش را تقدیم شهدای مدافع حرم کرد.
تدبیر24»در ادامه مسابقات جهانی کارگران ورزشکار در شهر ریکا لتونی، نماینده دوومیدانی کار کشورمان در رشته پرتاب چکش موفق به کسب اولین مدال طلای این رشته شد و کاروان ایران را با یک طلای خوشرنگ در رشته پرتاب چکش روشن کرد.

به گزارش ایسنا، ناظمی پس از کسب اولین مدال طلای کاروان گفت: استرس بسیار زیادی داشتم چون از دیگر حریفان هیچ شناختی نداشتم اما خدا کمک کرد با همه سختی ها و مشکلات توانستم با پرتاب چکش به میزان 34 متر مدال طلا را کسب کنم. نفر دوم این رشته یک فرانسوی بود که امید زیادی می رفت تا قهرمان شود و باتوجه به اینکه رشته اصلی او پرتاب دیسک است فردا رقابت سختی برای کسب طلا با هم داریم.

وی با بیان این که در پرتاب وزنه نیز روی سکو خواهم بود، در پایان افزود: در پرتاب دیسک هم حداقل مدال نقره را به امید خدا کسب می کنم و در رشته پرتاب وزنه نیز تلاش خواهم کرد تا رکورد ایران را ارتقا بدهم. امیدوارم خانواده محترم شهدای حرم این هدیه ناچیز را از من پذیرا باشند و برای موفقیت تمام کاروان ایران دعا کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها