بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۸۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
نتایج یک نظرسنجی نشان داد اکثریت رای‌دهندگان فرانسوی نمی‌خواهند حزب رییس جمهوری این کشور در انتخابات پارلمانی پیش‌ رو اکثریت مطلق را به دست آورد.
تدبیر24»نتایج نظرسنجی شبکه تلویزیونی BFM نشان داد ۶۱ درصد رای‌دهندگان فرانسوی نمی‌خواهند حزب "جمهوری به پیش" امانوئل ماکرون، رییس جمهوری این کشور در جریان انتخابات پارلمانی با اکثریت قابل توجه به پیروزی برسد.

اکثریت شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که در دور دوم انتخابات پارلمانی ترجیح می‌دهند به حزب رقیب رای دهند تا با توجه به نتایج انتخابات ریاست جمهوری نوعی تعادل ایجاد شود.

حزب جمهوری به پیش ماکرون حدود یک سال پیش تشکیل شد و تا پیش از این هیچ کرسی در پارلمانی برای خود نداشته است.

۵۳ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی شبکه BFM گفته‌اند که در صورتی که حزب ماکرون بیش از ۴۰۰ کرسی در پارلمان برای خود به ارمغان آورد، این مساله با توجه به قدرت بسیار زیادی که در اختیار رییس جمهور قرار می‌گیرد برایشان نگران‌کننده خواهد بود. در مقابل حدود ۲۰ درصد از شرکت‌کنندگان نیز گفته‌اند که نسبت به این موضوع کاملا بی‌تفاوت هستند.

نتایج این نظرسنجی همچنین حاکی از آن است که ۳۷ درصد از رای‌دهندگان فرانسوی خواستار آن هستند که حزب متعلق به رییس جمهوری کشورشان در مجلس سفلی پارلمان اکثریت کرسی‌ها را برای خود به ارمغان آورد.

برچسب ها: فرانسه ، ماکرون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها