بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
دولت فیلیپین اعلام کرد، عملیات‌ علیه شبه‌نظامیان کمونیست در این کشور را به منظور پاسخ‌دهی به اقدام مشابه این شبه‌نظامیان و اجازه به نظامیان ارتش فیلیپین به منظور تمرکز در مقابله با اقدامات تروریست‌های وابسته به داعش در شهری در جنوب این کشور، به حالت تعلیق درمی‌آورد.
تدبیر24»سیلوستر بلو، مذاکره کننده ارشد دولت فیلیپین گفت: این اقدام دولت هدفش پیشرفت مذاکرات برای توافق آتش‌بس و رسیدن به توافق صلحی با شورشیان کمونیست موسوم به ارتش مردم جدید است.

نظامیان ارتش فیلیپین اخیرا همزمان با شورشیان کمونیست و شبه‌نظامیان وابسته به داعش در جنوب این کشور درگیر بوده‌اند.

بلو در یک بیانیه گفت: دولت فیلیپین بدین وسیله اقدام مشابه شورشیان ارتش مردم جدید به منظور متوقف کردن عملیات‌های رزمی را درخواست می‌کند.

او مشخص نکرد که چه زمان عملیات‌های دولت فیلیپین علیه این شورشیان کمونیست به حالت تعلیق درخواهد آمد و چه شرایطی برقرار خواهد شد.

مقام‌های فیلیپین گفتند: سربازان ارتش این کشور در درگیری‌های جداگانه‌ای در جنوب فیلیپین پنج شورشی کمونیست را کشتند. این شورشیان نیز به یک پایگاه پلیس در شهری در مرکز فیلیپین حمله کرده و 12 قبضه اسلحه را دزدیده‌اند.

مقام‌های ارتش فیلیپین گفتند: سه شورشی کمونیست در استان داوائو اورینتا کشته و دو شورشی دیگر نیز در درگیری‌های جداگانه‌ای در دره کومپستلا کشته شدند.

در شهر ماسین در استان ایلویلو حدود 50 شورشی کمونیست به یک پایگاه پلیس حمله کرده و تجهیزات زیادی شامل 12 قبضه اسلحه و چند بی‌سیم را دزدیدند.

برچسب ها: فیلیپین ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها