بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
یک سخنگوی نظامی فیلیپین اعلام کرد گروگانگیری دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی در جنوب این کشور توسط تروریست های مرتبط با داعش بدون گزارشی در مورد تلفات پایان یافت.
تدبیر24»اعضای مظنون 'جنگجویان آزادیخواه اسلامی بنگسامورو' (بیف) که ارتش فیلیپین آنها را مرتبط با داعش می داند صبح چهارشنبه به وقت محلی پس از درگیری با نظامیان در شهر 'پیگساوایان' در استان کوتاباتوی شمالی 5 دانش آموز مدرسه ابتدایی 'مالاگاکیت' را گروگان گرفتند.
براساس گزارش شبکه 'ای.بی.اس – سی.بی.ان' فیلیپین، 'رستیتوتو پادیلا' یک سخنگوی ارتش اعلام کرد: گروگانگیری در مدرسه ابتدایی در جنوب فیلیپین پایان یافته است و شبه نظامیان اسلام گرا که دانش آموزان را گروگان گرفته بودند، خارج شدند.
وی گفت: این مساله در حال حاضر حل و فصل شده است و آنها از این مکان خارج شده اند. امنیت این مدرسه دوباره برقرار است.
با این حال، پادیلا گفت که هیچ کودکی به گروگان گرفته نشده است.
درگیری ها بین 300 فرد 'به طور کامل مسلح' گروه 'جنگجویان آزادیخواه اسلامی بنگسامورو' (بیف) و نظامیان صبح چهارشنبه آغاز شد.
ارتش گمان می کند این حمله گروه 'بیف' برای تقویت تروریست ها در نبرد در شهر 'مراوی' صورت گرفته است.
بخش از شهر مراوی مرکز استان کوتاباتوی شمالی از دوم خرداد در اشغال تروریست های مائوته مرتبط با داعش است و تاکنون بیش از 350 تن در نبردهای این شهر کشته شده اند.
ارتش با بمباران شهر و تروریست ها تلاش دارد مراوی را از دست تروریست های مرتبط با داعش که برای تبدیل شهر به مرکز به اصطلاح خلافت اسلامی خود برنامه ریزی کرده اند، خارج کند.
گروه 'جنگجویان آزادیخواه اسلامی بنگسامورو' (بیف) یک گروه منشعب از جبهه اسلامی استقلال طلب مورو (میلف) است که در حال مذاکره با دولت برای صلح می باشد.
برچسب ها: تروریست ، فیلیپین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها