بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۸۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
حاکم امارات متحده عربی برای نخستین بار از سال ۲۰۱۴ و از زمانیکه دچار سکته مغزی شد، برای تبریک عید فطر در انظار عمومی ظاهر شد.
تدبیر24» پایگاه خبری وام امارات تصاویری از شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، حاکم این کشور عربی حوزه خلیج فارس را برای نخستین بار از ۲۰۱۴ و زمانیکه وی دچار سکته مغزی شد، منتشر کرد که در مراسم عید فطر شرکت کرد.

وی در ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، در حالی نشان داده می‌شود که با حاکم شارجه، شیخ سلطان بن محمد القاسمی در حال صحبت کردن است.

شیخ خلیفه از زمان مرگ پدرش شیخ زاید بن سلطان آل نهیان در ۲۰۰۴ حاکم امارات است.

در مدت ۱۰ ساله گذشته، شیخ محمد بن زاید آل نهیان، برادر کوچکتر حاکم امارات و ولیعهد این کشور مذاکرات را از جانب کشورش در بخش‌های مختلفی چون انرژی، دفاعی، سرمایه گذاری‌ها و امور سیاسی برعهده داشته است.

در سپتامبر سال گذشته میلادی، خبرگزاری وام امارات گزارش داد که حاکم این کشور پس از یک سفر خصوصی به خارج از کشور بازگشته است اما از ذکر جزئیات امتناع کرد.


حاکم امارات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها