بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
هیتسفیلد:
سرمربی سابق بایرن مونیخ به احتمال حضور کریستیانو رونالدو در این تیم واکنش نشان داد. او بر این باور است که کلوپ در آینده هدایت بایرن را برعهده خواهد گرفت.
تدبیر24»بعد از این که کریستیانو رونالدو متهم به فرار مالیاتی شد خبرهای زیادی درباره تمایل او برای جدایی از رئال مادرید به گوش رسید.

یکی از تیم‌هایی که از احتمال حضور رونالدو در آن سخن به میان آمد بایرن مونیخ بود. 

اوتمار هیتسفیلد سرمربی سوئیسی سابق بایرن به احتمال حضور رونالدو در تیم سابق خود واکنش نشان داد و گفت: وقتی شنیدم که رونالدو به بایرن مونیخ می‌رود خوشحال شدم چرا که او بازیکن بسیار بزرگی است و می‌تواند در بایرن تغییر به وجود آورد اما این انتقال اصلا ممکن نیست و بایرن چنین ریسکی نخواهد کرد.

او ادامه داد: پیوستن رونالدو به بایرن مونیخ همچون جشن کریسمس برای هواداران خواهد بود اما باید بگویم که این یک سناریوی خیالی است چرا که رونالدو حقوق بسیار بالایی را دریافت می‌کند و این باعث می‌شود که در بین بازیکنان بایرن نوعی هرج و مرج و طغیان به وجود آید. بدون شک رئیس بایرن هرگز چنین کاری را نخواهد کرد.

هیتسفیلد که سابقه مربیگری در بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند را دارد درباره یورگن کلوپ گفت: کلوپ مربی بزرگی است. او سابقه دو قهرمانی در بوندسلیگا را دارد و بر این باور هستم که او در آینده هدایت بایرن مونیخ را برعهده خواهد گرفت. او فصل قبل نتوانست با لیورپول نتایج خوبی به دست آورد و به همین خاطر نمی‌توانم او را در فهرست پنج مربی موفق سال قرار دهم. از نظر من زیدان، آنچلوتی، کونته، آلگری و گواردیولا پنج مربی موفق فصل قبل بودند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها