بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۸۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان:
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان با اشاره به تاخیر پروازهای این شرکت ، گفت: تلاش تمام شرکت های هوایی کاهش تاخیر پروازها است، اما برای حفظ جان مردم و رعایت اصول ایمنی، تاخیر پروازها در مواردی اجتناب ناپذیر است.
تدبیر24»'سید امیررضا مصطفوی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تاخیر پروازهای هوایی عوامل متعددی دخیل هستند و شرکت های هوایی به تنهایی عامل تاخیرها نیستند.
وی با بیان اینکه برای انجام یک پرواز نهادهای زیادی باید با یکدیگر همکاری کنند، گفت: در صورتی که خللی در این همکاری به وجود آید، پرواز با تاخیر انجام می شود اما مردم همواره شرکت های هوایی را عامل تاخیر می دانند در حالی که ممکن است برخی از سازمان ها و نهادها نیز در تاخیر پروازها تاثیرگذار باشند.
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان بیان کرد: شرکت های هوایی همیشه به دنبال انجام به موقع پروازهای ایمن و راحت هستند، اما در مواردی از جمله نقص فنی هواپیما تعدادی از پروازهای هوایی شرکت ها با تاخیر انجام می شود.
مصطفوی اظهارداشت: شرکت هواپیمایی آسمان هر هفته بین 800 تا 900 پرواز انجام می دهد که حدود 20 تا 30 درصد این پروازها در مسیرهای داخلی و یا منطقه ای با تاخیرانجام می شود .
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان در پایان با اشاره به امضای قرارداد خرید 30 فروند بوئینگ 737 مکس تصریح کرد: با تحویل این هواپیماها شرکت آسمان از این ناوگان هوایی برای انجام پروازهای داخلی و منطقه ای خود استفاده خواهد کرد.
قرارداد خرید 30 فروند هواپیمای بوئینگ 737 بین شرکت هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیماسازی بوئینگ روز بیستم خرداد ماه امسال با حضور «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «علی عابدزاده» رییس سازمان هواپیمایی کشوری در تهران امضا شد.
این قرارداد را 'حسین علایی' مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان و 'جیمز لارسن ' نماینده فروش شرکت بوئینگ در منطقه خاورمیانه و روسیه امضا کردند.
این قرارداد پس از امضای تفاهمنامه ای در 28 اسفند 95 بین شرکت هواپیماسازی بوئینگ و شرکت هواپیمایی آسمان به امضا رسید و شرکت هواپیمایی آسمان در مرحله نخست 30 فروند از هواپیماها را تحویل می گیرد و پس از تحویل آنها خرید 30 فروند دیگر در دستور کار قرار می گیرد.
طبق قراردادی بین این دو شرکت به امضا رسیده، قرار است شرکت هواپیمایی آسمان برای خرید 60 فروند هواپیما، مبلغ سه میلیارد دلار به شرکت بوئینگ پرداخت کند که 5 درصد آن راشرکت هواپیمایی آسمان پرداخت خواهد کرد و 95 درصد دیگر از طریق فایناس خارجی تامین خواهد شد. طبق این قرارداد تحویل نخستین هواپیماهای بوئینگ 737 مکس توسط شرکت بوئینگ در سال 2022 آغاز می شود و ظرف 2 سال بوئینگ باید 30 فروند از این هواپیماها را به شرکت آسمان تحویل دهد .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها