بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: «اخیرا برخی جریان‌ها عکس سنگ ‌قبر همسر بنده را در رسانه‌ها منتشر کرده و وانمود کردند که اسم زوجه من عمدا روی سنگ ‌قبر نوشته ‌نشده و این نشانه تحجر بنده است که اجازه ندادم اسم همسرم را روی سنگ ‌قبرش بنویسند!».

تدبیر24»امام‌جمعه مشهد ادامه داد: «گاهی در حرکت‌های رسانه‌ای، مطلبی کاملا بی‌ارزش و کوچک را برای انحراف مردم از توجه به پشت پرده بسیاری از مسائل بزرگ، بزرگ‌نمایی می‌کنند». او مشخصا به‌حاشیه‌راندن قرارداد نفتی ایران با توتال را هدف این جریان‌سازی دانست و گفت: «در تاریخ کشور ثبت خواهد شد که برخی برای آنکه مردم را از یک حرکت استثماری و استعماری غرب غافل نگه‌ دارند، مسئله سنگ ‌قبر همسر یک امام‌جمعه در گوشه‌ای از کشور را مطرح کردند».

روی سنگ قبر مرحومه ریخته‌گرزاده، همسر حجت‌الاسلام علم‌الهدی نوشته شده است: «آرامگاه مرحومه مغفوره همسر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام‌جمعه مشهد آیت‌الله علم‌الهدی». در پی فراگیرشدن بازنشر عکس سنگ‌ مزار خانم ریخته‌گرزاده، کانال رسمی امام‌جمعه مشهد، از این اقدام با عنوان «موج تخریب جدید علیه آیت‌الله علم‌الهدی» یاد کرد.

در انتهای پیام کانال او توضیح داده شده که نبود نام‌ و نام‌خانوادگی خانم ریخته‌گرزاده روی مزار آن مرحومه «عمل به سنت علما [است] که جهت احترام به مرحومه‌شان این‌طور می‌نویسند». همسر حجت‌الاسلام علم‌الهدی ۲۱ خرداد درگذشت. گفتنی است روی سنگ‌ مزار خانم خدیجه ثقفی، همسر امام (ره)، نام کامل ایشان ثبت شده است. روی سنگ ‌قبر مرحومه ثقفی آمده است: «مرقد شریف بانوی بزرگ انقلاب اسلامی همسر مکرمه حضرت امام خمینی (س) بانو خدیجه ثقفی».

سنگ مزار همسر آیت الله علم الهدی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها