بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
مربی تیم ملی کاراته بانوان:
لیلا بهرامی به کسب نتایج خوب در رقابت های قهرمانی آسیا قزاقستان امیدوار است و امید دارد این امیدواری به واقعیت تبدیل شود.

تدبیر24»لیلا بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیایی قزاقستان بیان کرد: تیم ملی شرایط خوبی دارد. هم بازیکنان و هم کادر فنی از شرایط راضی هستند. به کسب نتایج خوب امیدوار هستیم و امیدوارم این امیدواری به واقعیت تبدیل شود.

او در ادامه بیان کرد: آخرین مرحله اردوی تیم ملی را  در ایران برگزار می‌کنیم و یک اردوی چند روزه را نیز در قزاقستان برپا خواهیم کرد تا ملی‌پوشان از لحاظ شرایط آب و هوایی و زمانی بتوانند خود را سریعتر وفق دهند.

بهرامی درباره کسب نتایج در مسابقات قهرمانی آسیا، بیان کرد: بازیکنان، فدراسیون و کادر فنی تمام تلاش خود را کرده‌اند و از این مرحله به بعد همه چیز به شرایط روز مسابقه، قرعه‌کشی و تقدیری که هر بازیکن با خود به همراه دارد مربوط می‌شود.

مربی تیم ملی کاراته ایران در پاسخ به این سوال که تیم های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان تمرینات خود را با یکدیگر برگزار می‌کنند، پاسخ داد: تیم جوانان و نوجوانان با سرمربیگری ارباب و مربیان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و من به همراه پگاه زنگنه و سمانه خوش قدم هدایت تیم امید و بزرگسالان را بر عهده داریم.

او درباره پیش‌بینی خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا، بیان کرد: همیشه انتظارات از کاراته به دلیل توانمندی‌های موجود بالا بوده است. قطعا بدترین نتیجه‌ای که کاراته کسب می‌کند از بهترین نتیجه بسیاری از رشته‌های ورزشی بهتر بوده است، به همین دلیل نتیجه‌ ی ایده‌آل برای کاراته کسب تمامی مدال‌های طلا است در حالیکه ممکن است در سایر رشته‌ها کسب حتی یک طلا نیز نتیجه‌ای ایده‌آل باشد.

بهرامی در ادامه افزود: از آنجایی که توقعات از ما بسیار بالا است باید بهترین مدال‌ها را کسب کنیم و به کسب مدال‌های پایین قانع نیستیم.

مربی تیم ملی کاراته ایران در پاسخ به این سوال که آیا شرایط و امکانات آنگونه که باید برای تیم ملی فراهم شد یا خیر؟ پاسخ داد: امسال نیز با توجه به سال مقاومت اقتصادی در فدراسیون کاراته نیز همانند بسیاری از فدراسیون‌های دیگر اقتصاد مقاومتی دیده شد و این مقاومت را بازیکنان و مربیان داشتند. مزایا و حقوق پرداخت نشد چرا که فدراسیون کاراته از نظر مالی با مشکل مواجه است نه اینکه داشته باشد و نخواهد حقوق را پرداخت کند. فدراسیون هر کاری که توانست انجام داد اما به هر حال همه در مضیقه هستیم و با حداقل امکانات توانستیم حداکثر استفاده را ببریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها