بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۸۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان این‌که مرز خسروی آماده اعزام زوار اربعین می‌شود، اظهار امیدواری کرد استان کرمانشاه بتواند میزبان خوبی برای زوار عتبات عالیات باشد.
تدبیر24»«مجتبی نیک کردار» در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه با حضور معاون وزیر کشور در کرمانشاه، اظهار کرد: امسال پس از یک وقفه چند ساله نخستین سالی است که اعزام زوار عتبات عالیات از مرز خسروی انجام خواهد گرفت، لذا مجموعه استان در تلاش است تا میزبان خوبی برای زوار عتبات عالیات باشد.

وی اظهار امیدواری کرد با پیگیری روزانه کارهای زیرساختی مربوط به اعزام زوار عتبات عالیات بتوانیم میزبانی آبرومندانه زوار عتبات عالیات در استان را شاهد باشیم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه ادامه داد: می‌کوشیم تا کارها بگونه‌ای پیش بروند که تا شهریورماه همه کارهای زیرساختی به اتمام برسند  و زمان مانده تا اربعین صرف رفع کمی و کاستی‌ها شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به در دست ساخت بودن قطعاتی از مسیر بزرگراه کربلا، حد فاصل اسلام آبادغرب تا سرپلذهاب، اظهار امیدواری کرد این مسیر تا شهریورماه تکمیل شود که در این صورت مسیر ۲۴۰ کیلومتری کنگاور تا سرپلذهاب بزرگراه خواهد بود.

نیک‌کردار در ادامه با اشاره وجود یک جاده قدیمی در مسیر قصرشیرین تا سرپلذهاب اظهار کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک، امکان یک طرفه کردن جاده اصلی قصرشیرین به سرپلذهاب و استفاده از مسیر دوم تحت‌عنوان ریخک  به‌عنوان مسیر بازگشت وجود دارد.

وی سپس با اشاره به آماده‌سازی پارکینگ‌ها توسط شهرداری و ارتش، افزود: مشکل پارکینگ خودروهای زوار را نخواهیم داشت.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به وجود یک جاده اضطراری از قصرشیرین تا مرز خسروی افزود: می‌کوشیم تا این جاده خاکی را به‌عنوان مسیر اضطراری آماده کنیم، هرچند این جاده به اربعین امسال نمی‌رسد.

نیک‌کردار با بیان این‌که در مسیر تردد زوار عتبات عالیات مشکل فیبر نوری، مخابرات و ماهواره نداریم، خاطرنشان کرد:  در حال کار برای رفع مشکلات اینچنینی در استان هستیم.

پایش تصویری مسیر قصرشیرین تا مرز خسروی، استقرار ۳۰ گیت با ۶۰ کاربر، تجهیز شهرستان قصرشیرین به سرویس های بهداشتی و حمام، تلاش برای استفاده از ماشین های آتش نشانی بیشتر در موارد لزوم و فراهم کردن امکانات زیرساختی برای برپایی موکب ها از مواردی بود که نیک کردار از آن‌ها به عنوان اقدامات در دست انجام در مرز خسروی برای تردد زوار عتبات عالیات یاد کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها