بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۸۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مدیر روابط‌ عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز روز چهارشنبه از وقوع حریق در نیروگاه حرارتی این شهر واقع در جاده آذرشهر خبر داد و گفت: خوشبختانه آتش با تلاش همه جانبه مهار شد
تدبیر24»آتش نشانی پتروشیمی و ایستگاه های 2 و 14 تبریز جهت اطفاء به محل اعزام شده اند و گرمای طاقت فرسای تابستان و حرارت حریق از دیگر عوامل و مشکلات در این حادثه بودند.
وی افزود: آتش نشانان با تلاش چشمگیر از سرایت حریق به سایر قسمت ها پیشگیری کرده اند.
وی ادامه داد: حریق در سوئیچ روم نیروگاه روی داده و به جهت وجود تجهیزات الکتریکی در محل حریق و عدم استفاده از آب، حریق توسط خاموش کننده های دستی اطفا شد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: عملیات مهار آتش سوزی نیروگاه پایان یافته ونیروها درحال خنک کاری بوسیله گازco2 هستند.
در همین حال روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی نیز از اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل خبر داد و اعلام کرد: اورژانس مستقر در محل نیروگاه حرارتی تبریز اقدام به مداوای یک مصدوم با مشکل تنفسی کرد.
نیروگاه حرارتی و گازی تبریز در کیلومتر 16 جاده تبریز ـ آذرشهر در مجاورت دهستان لاهیجان، بخش خسروشهر، یکی از نیروگاه‌های ایران با ظرفیت تولید اسمی 800 مگاوات است.
نیروگاه حرارتی تبریز دارای 2 واحد بخار هر کدام به ظرفیت 368 مگاوات (با قدرت تولید عملی 350 مگاوات) ساخت شرکت آلستوم فرانسه است. همچنین، نیروگاه گازی دارای 2 واحد گازی هر کدام به ظرفیت 32 مگاوات ساخت فیات ایتالیا است که در محوطه نیروگاه حرارتی تبریز واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها