بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: رئیس‌جمهور در دیدار مجمع نمایندگان استان خوزستان با تأکید بر اجرای قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر از سفر نخست‌وزیر عراق به منظور بحث پیرامون پاکسازی و لایروبی اروندرود به تهران خبر داد.

به گزارش تدبیر24، عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان خوزستان با رئیس‌جمهور گفت: در این جلسه مجمع نمایندگان استان خوزستان به بیان مشکلات این استان در حوزه مسائل مختلف از جمله آلودگی‌ و مسائل زیست محیطی، اشتغال و نیز مشکل کمبود آب پرداختند که در بخش آب موضوع انتقال آب کارون به استان‌های یزد و اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و عنوان شد که اگر این آب به عنوان آب شرب به این استان‌ها منتقل می‌شود هیچ و الا اگر برای مصارف کشاورزی استفاده می‌شود استان خوزستان خود برای مصرف آن اولی‌تر است. 

وی افزود: رئیس‌جمهور نیز در این جلسه از تشکیل کارگروهی برای بررسی مشکلات استان خوزستان خبر داد و قول داد تا اعتباراتی برای حل مشکلات استان خوزستان اختصاص یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان اظهار داشت: رئیس‌جمهور در این جلسه با تأکید بر اجرای قرارداد 1975 الجزایر مابین ایران و عراق عنوان کرد که در آینده نزدیک نخست‌وزیر عراق به منظور و انجام پاکسازی و لایروبی اروندرود به تهران سفر خواهد کرد.

تمیمی خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت که پیشرفت خوبی در مذاکرات ایران با 1+5 حاصل شده است و تنها یک عضو این گروه مشکلاتی را بر سر راه مذاکرات ایجاد کرده که امیدواریم این موانع و مشکلات در مذاکرات آینده حل و فصل شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها