بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۸۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
رزمایش بزرگ ناتو در شرق اروپا در حالی آغاز شده که 25 هزار نیروی نظامی از 22 کشور شریک و متحد این ائتلاف در آن حضور دارند.
تدبیر24»در بیانیه منتشر شده در وبسایت رسمی ارتش آمریکا آمده است: رزمایش موسوم به "نگهبان شمشیر 17" بزرگترین رزمایش در منطقه دریای سیاه است که تحت امر ارتش آمریکا در منطقه اروپا و در تاسیسات آموزش نظامی "نووو سلو" در جنوب بلغارستان آغاز شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این رزمایش با حضور نیروهایی از چندین کشور شامل نیروهای زمینی و هوایی با هدف افزایش توانایی‌ها و ظرفیت‌های عملیاتی مشترک با کشورهای متحد و مشترک برگزار می‌شود.

"جان گرونسکی"، معاون فرماندهی گارد ملی آمریکا در اروپا در جریان مراسم آغازین این رزمایش گفت: با انجام این رزمایش بزرگ، ما آزادی تحرکات در سراسر اروپا را به ویژه در منطقه دریای سیاه تمرین و تقویت می‌کنیم.

وی ادامه داد: بلغارستان عضو مهم ائتلاف ناتو است و ما با یکدیگر درقالب یک ائتلاف همکاری می‌کنیم.

رزمایش امسال علاوه بر دریای سیاه در مجارستان و رومانی نیز برگزار می‌شود و تا 20 ژوئیه سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها