بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۸۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
مازنی:
یک عضو فراکسیون امید مجلس با تأکید بر اینکه قرارداد توتال به نفع مردم ایران است گفت: مگر چه ثلمه‌ای به عالم اسلام وارد شده که می‌خواهید همه کارها را متوقف کنیم؛ آن هم در قراردادی که در نهایت به نفع ملت ایران است؟
تدبیر24»حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی به عنوان مخالف طرح سه فوریتی الزام دولت به رعایت مصالح و منافع ملی در قراردادهای نفتی و گازی در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی (IPC) گفت: از منتقدان دولت سپاسگزارم که با دقت همه مسائل را با ذره‌بین نقد مورد توجه قرار می‌دهند و مراقبت می‌کنند تا حقوق ملت و ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد هجمه واقع نشود.

وی ادامه داد: درباره قرارداد توتال ماه‌ها وقت بین مجلس، دولت و ارکان نظام و دستگاه‌های مختلف برای بحث و بررسی صرف شد. ولی انگار اعتماد به دولت وجود ندارد و آنقدر شأن برای دولت قائل نیستیم که قراردادی که مراحل مختلف را طی کرده و به اینجا رسانده را مورد قبول قرار دهیم؛ آن هم قراردادی که به دنبال حفظ حقوق ملت ایران است.

نماینده تهران ادامه داد: در حال حاضر کشورهای همسایه سرمایه‌های ما را از میادین مشترک به غارت می‌برند، سرمایه‌های ملت ایران که باید از آن تحفظ کرد که در این قرارداد با هماهنگی مجلس تلاش شده این نکات دیده شود.

مازنی با تأکید بر اینکه قرارداد توتال به نفع مردم است درباره طرح سه فورتی گفت:‌طرح‌های سه فوریتی برای زمانی است که بحران و یا فرابحران برای کشور به وجود آمده که قابل کنترل نیست. بر این اساس مجلس کارها را متوقف کرده و به آن بحران بپردازد. اما مگر چه ثلمه‌ای به عالم اسلام وارد شده که بخواهیم همه کارها را متوقف کنیم؛ آن هم در چنین قراردادی که نهایت آن به نفع ملت ایران است؟

برچسب ها: عالم اسلام ، مازنی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها