بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
نشست هم اندیشی سازمان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی با حضور مهدی امیری اصفهانی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و سردار مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا به میزبانی سازمان تعزیرات برگزار شد.
تدبیر24»نشست هم اندیشی سازمان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی با حضور مهدی امیری اصفهانی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و سردار مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا در سالن جلسات سازمان قضائی نیروهای مسلح به منظور تبیین افزایش اقدامات مشترک و همچنین تعامل، همکاری و همدلی مضاعف برگزار شد.

مهدی امیری اصفهانی گفت: مسیر رسیدگی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک مسیر کوتاه و قاطع است و با این وجود اگر در رسیدگی های ما حقی تضییع شود، مسئولیت آن با ما است و یک بخش موثر در این مورد اقداماتی است که ضابطین و کاشفین دارند.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به این‌که «سرمایه گذاری برای رشد و ترقی ضابطین و کاشفین در واقع سرمایه گذاری برای احقاق حقوق مردم است»، گفت: با توجه به این‌که نیروی انتظامی یکی از وظایفش کشف قاچاق است و با توجه به کمبود نیروی انسانی و گستره کاری و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید به دنیال برخورد با منشا تخلفات باشیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت احکام قانونی تصریح کرد:‌رسیدگی باید توامان با کشف باشد و در کنار کشفیات بزرگ باید آرای متقن و رسیدگی قاطع داشته باشیم تا بتوانیم با پدیده شوم قاچاق مبارزه کنیم.

وی با اشاره به آثار مخرب قاچاق بر جامعه، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد کشف قاچاق های دانه درشت باشیم و روند گسترده کالای قاچاق را کنترل کنیم.

همچنین سردار مقیمی در این جلسه بر ضرورت استفاده از اطلاعات روز در کشف و رسیدگی به پرونده ها تاکید کرد و گفت: تعامل و ارتباط دوسویه سازمان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی ضروری است چراکه سودجویی قاچاقچیان را از بین می برد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها