بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: دولت باید کابینه‌ای انتخاب کند که دلسوز مردم و کاری باشد و بتواند اعتماد را در همه آحاد ملت ایجاد کند.

تدبیر24»سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اینکه کابینه دولت دوازدهم باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت: آقای روحانی در طول چهار سال گذشته نشان داده که هم از نیروهای اصلاح طلب و هم از افراد توانمند اصولگرا استفاده کرده است و انتظار می‌رود که در دولت دوازدهم نیز از افرادی استفاده کند که مردم نسبت به آنها اعتماد داشته و با توانمندی‌هایشان آشنا هستند.

وی اظهار داشت: کابینه‌ای باید انتخاب شود که دلسوز مردم و کاری بوده و عرضه اداره وزارتخانه توسط وزرا وجود داشته باشد و مشکلات مردم روز به روز کم شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه «آقای روحانی می‌تواند از زنان توانمند نیز در کابینه استفاده کند» بیان کرد: در مجموعه مدیریت کشور زنانی حضور دارند که درستکار و دلسوز هستند و فکر می‌کنم آقای روحانی می‌تواند این افراد را شناسایی کرده و آنها را در کابینه به کار گیرد. اصل این است که در جهت تحقق خواسته‌های مردم پیش برویم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در جایگاهی مانند سازمان مدیریت، دولت باید از نخبگان برنامه‌ریز کشور استفاده کند و افرادی انتخاب شوند که تلفیقی از برنامه ریزی و مدیریت را داشته باشند که بتوانند به دولت در جهت پیشبرد اهداف کمک کنند.

جلودارزاده در پایان افزود: البته به این نکته هم باید توجه کنیم که اگر کسی در زمان انتخابات دو سخنرانی در جهت حمایت از رئیس جمهور انجام داده، نباید به دنبال سهم خواهی باشد و اگر فراکسیونی سیاسی از دولت انتظار دارد که نیروهای پاک و منزه را به کار گیرد، این موضوع کلی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها