بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۸۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
دادستان عمومی و انقلاب رامیان از شناسایی یکی از متهمان تیراندازی در رامیان خبر داد و گفت: این فرد دستگیر شد و اکنون بازداشت است.
تدبیر24»جعفر ابراهیم نیا روشن اظهار کرد: یکی دیگر از سرنخ های این حادثه نیز شناسایی شده که فعلا فراری است.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از این است که این تیر اندازی یک تسویه حساب شخصی بوده است.

ابراهیم نیا روشن با انتقاد از برخی سایت ها و کانال های خبری درباره بزرگ‌نمایی این حادثه گفت: این حادثه بر خلاف آنچه در برخی رسانه ها مطرح شد، درگیری مسلحانه نبود، بلکه فقط ضارب تفنگ داشت.

وی اضافه کرد: در این حادثه یک نفر بر اثر برخورد گلوله ساچمه‌ای زخمی شد که پس از انتقال به بیمارستان و اقدامات درمانی، همان روز از بیمارستان مرخص شد و یک نفر دیگر هم که به علت پرت شدن از روی موتورسیکلت مصدوم شده بود، به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

عصر روز شنبه - 24 تیر ماه - فرد ناشناسی با شلیک گلوله از اسلحه شکاری به دو راکب موتورسیکلت سبب زخمی شدن یکی از موتورسواران با گلوله و مصدومیت یکی دیگر از آنان بر اثر زمین خوردن موتور شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها