بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل چاق ترین مردم کشور هستند و مردم گیلان و بابل در رتبه های دوم و سوم قرار دارند و این رقم به نسبت 30 درصد جمعیت می رسد.
تدبیر24»دکتر سیدعلیرضا مروجی، روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: 40 درصد از مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به اضافه وزن دچار هستند و عامل اصلی چاقی و اضافه وزن را کم تحرکی، پرخوری و صرف غذاهای پرانرژی مانند مواد قندی و چربی‌ها و مصرف کم میوه‌ها و سبزی‌ها است.

وی افزود: بنا به تحقیقات انجام شده، وضعیت چاقی در دو شهرستان از سنین شش سال به بالا و  بین زنان و مردان یکسان است و باید نسبت به عوارض ناشی از آن توجه شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: بیماری‌هایی که سبب کاهش فعالیت می‌شوند مانند بیماری‌های استخوانی و مفصلی‌، اختلال در فعالیت برخی از غدد داخلی بدن از جمله کم کاری غده تیروئید و زمینه ارثی چاقی از دیگر عوامل موثر در بروز چاقی هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها