بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۸۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
مقام‌های آمریکایی گفته‌اند یک مرد در ایالت کالیفرنیا پس از کشف سه مار شاه کبرای زنده در تعدادی قوطی چیپس بازداشت شده است.
تدبیر24»این قوطی‌ها داخل بسته‌ای بودند که روی آنها آدرس این مرد نوشته شده بود. رودریگو فرانکو، ۳۴ ساله در لس‌آنجلس دستگیر و متهم به واردات غیرقانونی شده است.

مقامات گمرک مارها را که طول هر کدام بیش از یک ونیم متر است به هنگام بازرسی بسته‌ای پیدا کردند که در ماه مارس به آدرس این مرد فرستاده شده بود. در این بسته همچنین سه لاکپشت نرم کاسه چینی آلبینو کشف شد.

دادستانی گفته است ماموران با مجوز دادگاه، خانه این فرد را بازرسی کرده‌اند و در اتاق خواب کودکان، حیوانات زنده‌ای را کشف کرده‌اند، از جمله یک تمساح مورلت، لاک‌پشت‌های گازگیر الیگاتور، لاک‌پشت گازگیر معمولی و پنج لاک‌پشت الماسی که همه آنها جز گونه‌های تحت حفاظت در آمریکا هستند.

به گفته مقام‌های آمریکایی، ظاهرا فرانکو با فردی در آسیا در مورد ارسال لاک‌پشت‌ها از هنگ کنگ به آمریکا پیامک رد و بدل کرده است.

بر اساس اسناد دادگاه در این پیامک‌ها فرانکو گفته است که او قبلا نیز کبراهای زنده به دست آورده است و قصد داشته پنج مار را به خویشاوندانش در ایالت ویرجینیا بدهد.

اسناد دادگاه نشان می‌دهد او همچنین به فرد دیگری گفته بود که قبلا ۲۰ شاه کبرا در دو بسته دیگر وارد کرده بوده اما همه آنها به هنگام حمل و نقل جان دادند.

مقام‌های آمریکایی به روزنامه لس آنجلس تایمز گفته‌اند که دو کبرا از سه کبرای که در ماه مارس توقیف شدند، در باغ وحش سن دیگو هستند در حالی که کبرای سوم به دلایل نامعلوم مرده است.

به گزارش بی‌بی‌سی، اگر فرانکو مجرم شناخته شود ممکن است با ۲۰ سال محکومیت به زندان روبرو گردد.



مار شاه کبرا قوطی چیپس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها