بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۸۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
‌مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: زلزله شب گذشته ناغان 21 مصدوم برجای گذاشت.
تدبیر24»محسن ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: 9 نفر مصدوم توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل و 12 نفر در محل درمان شدند. 

وی با اشاره به اعزام 10 دستگاه آمبولانس به محل حادثه، افزود: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک خودرو فرماندهی در ساعات اولیه وقوع حادثه به منطقه حادثه دیده اعزام شدند و بیمارستان‌های ناغان و اردل در آماده باش کامل برای پذیرش مصدومین هستند. 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 در آمادگی کامل در منطقه حضور دارند و همچنین کلیه پایگاه‌های اورژانس 115 استان در آماده باش کامل هستند.


به گزارش ایسنا، زلزله‌ای به بزرگی 5 ریشتر شب گذشته ساعت 20 و 7 دقیقه در عمق 10 کیلومتر زمین در بخش ناغان شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری را لرزاند. 

برچسب ها: زلزله ، مصدوم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها