بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۸۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور خبر داد و افزود: این سامانه در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی فعال می شود.
تدبیر24» مرتضی ضرابی اظهار داشت: روز گذشته شاهد بارش باران در شمال کشور،خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بودیم. در استان گلستان بارش ها بسیار خوب بود و در مینو دشت این استان، 30 میلیمتر بارش باران گزارش شد. 
وی ادامه داد: پیش از این در مورد بارش سیل آسا در نیمه مرداد در شمال شرق کشور هشدار داده بودیم. امروز برای خراسان شمالی بارش رگباری پیش بینی می کنیم. 
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور خبر داد و افزود: این سامانه در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی فعال می شود. 
ضرابی با اشاره به اینکه در خوزستان کاهش دما رخ می دهد اما ممکن است گرمای هوا در برخی نقاط این استان تا 51 درجه، برسد، گفت: تهران روز گذشته 3 درجه، البرز4 درجه، اصفهان و قزوین 4 درجه خنک شده اما سنندج به علت وجود گرد و غبار 4 درجه گرمتر شد. 
وی در مورد وضعیت جنوب شرق کشور گفت: امروز شاهد وقوع طوفان شن به علت افزایش سرعت باد در جنوب خراسان جنوبی و مناطق شمالی سیستان وبلوچستان هستیم. بهتر است افراد ساکن این مناطق امروز کمتر از خانه خارج و در فضای باز قرار نگیرند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها