بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
رمان هشت جلدی «آنی ‌شرلی» نوشته «ال.ام.مونتگمری» با ترجمه سارا قدیانی تجدید چاپ و وارد بازار نشر شد.
تدبیر24»آنی شرلی دختری کک مکی است که موهای سرخی دارد و در یتیمخانه بزرگ شده است، او با‌هوش است، قوه تخیل بی حد و مرزی دارد و با امید و پشتکار سعی می‌کند، زندگی جدیدی را آغاز کند هرچند برای ورود به این دنیای تازه باید سختی‌های بسیاری را پشت سر گذارد، ولی آینده در نظرش آنقدر زیبا و امید بخش است که برای رسیدن به آن با هر مشکلی کنار می‌آید.
موسسه انتشارات قدیانی، رمان‌های آنی‌شرلی را با عناوین آنی‌شرلی در گرین گیبلز در نوبت چاپ یازدهم، آنی شرلی در خانه رویاها در نوبت چاپ نهم، دره رنگین کمان در نوبت چاپ هشتم ، آنی شرلی در جزیره در نوبت چاپ یازدهم، آنی شرلی در اینگل ساید در نوبت چاپ هشتم، آنی شرلی در ویندی پاپلرز در نوبت چاپ دهم که جزو کتاب‌های تشویقی در سومین جشنواره کتاب‌های برتر کودک و نوجوان است را با قیمت 220 هزار ریال روانه بازار کتاب کرد.

** راهیابی بیش از یکهزار عنوان کتاب به نهمین جشنواره کتاب برتر کودک
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، یکهزار و 143
عنوان کتاب از 80 ناشر در حوزه‌های شعر، داستان و علمی ‌آموزشـی تالیفی چاپ اول سال‌های 1394 و 1395در گروه‌هـای سنی خـردسال، کودک و نوجوان بر اساس آیین‌نامه به نهمیـن دوره جشنـواره کتاب برتر کودک و نوجوان راه یافت.
بنابر اعلام دبیرخانه نهمین دوره جشنواره، استقبال ناشران و شمار کتاب‌های ارسالی بیش از سالهای گذشته بوده اما بسیاری کتاب‌ها منطبق با آیین‌نامه نبوده است.
انجمن فرهنگی ناشـران کتـاب کودک و نوجوان در نهمیـن دوره جشنواره بـرای حمـایت از شـاعـران، نویـسنـدگان، تصـویرگـران و سـایر عوامل تولـیـد کتاب ایرانی، فقط کتاب‌های تالیفی را ارزیابی می‌کنند.

** کتاب « رساله محبت» بر پله پنجم نشست
چاپ پنجم کتاب «رساله محبت» به ‌انضمام 9 کلام در باب معارف الهی تالیف آیت الله استاد محمد شجاعی از سوی انتشارات سروش منتشر و وارد بازار نشر شد.
این اثر با تبیین مضامینی در زمینه ایمان حقیقی، عقل، علم و ادراک به بررسی تحولات قلبی انسان، حالات آن، محبت و آثارش در فرهنگ اسلامی می پردازد، نویسنده ایمان حقیقی را مربوط به دلها دانسته و با اهتمام به آموزه های قرآنی، وصف و شان آن را از آیات به اثبات رسانده و آن را ویژگی اصلی مومنان معرفی کرده است.
چاپ پنجم این اثر در ۳۰۹ صفحه و با قیمت 160هزار ریال به بازار آمد.

** «ردیف سازی تنبور» توسط «حیدر کاکی» ثبت و آوانگاری شد
کتاب «ته رزهای باستانی تنبور» (روایت سازی مقامات مجلسی و مجازی) به روایت استاد «علی اکبر مرادی» که آوانگاری و نت نویسی آموزشی و تحلیلی آن توسط «حیدرکاکی» ثبت شده، به زودی توسط «انتشارات موسیقی عارف» در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، آنی شرلی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها