بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۸۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
براساس اعلام دفتر دادستان کل مکزیک، با کشف یک گور دسته جمعی در شمال شرق این کشور اجساد 14 نفر در آن یافت شد.
تدبیر24»این گوردسته جمعی در منطقه ' زاکاتکاس' کشف شد.
این گور دسته جمعی در حالی کشف شده است که نیروهای فدرال و ایالتی در مکزیک طی روزهای اخیر برای شناسایی یک گروه تبهکار در این منطقه حملاتی ترتیب داده بود.
مقامات مکزیک بر این باورند که این گوردسته جمعی با گروهی مرتبط بوده که دست به دزدی، ربودن افراد و اخاذی می زدند.
در همین حال یک مقام قضایی منطقه ' زاکاتکاس' خاطر نشان کرد: در این گوردسته جمعی اجساد 11 مرد و سه زن کشف شد. اجساد برخی از این افراد قطعه قطعه و برخی دیگر نیز دستانشان بسته شده بود.
براساس گزارش ها، تاکنون سه مظنون در این رابطه دستگیر شده اند که گفته شده برای یک گروه تبهکاری کار می کردند. به دنبال دستگیری این سه نفر، افراد مسلح به یک ساختمان قضایی در این منطقه حمله کردند.
پیشتر نیز در برخی از مناطق پرتنش مکزیک به دلیل خشونتهای مرتبط با مواد مخدر و گروههای مرتبط در این زمینه، گورهای دسته جمعی کشف شده که در برخی از آنها اجساد صدها تن دفن شده بود.
دفتر دادستانی کل مکزیک اعلام کرده است که بین ژانویه و مه 2017، 12 هزار و 238 مورد قتل و آدم کشی در سراسر این کشور ثبت شده که نشان از گسترش خشونت بوده است. این در حالی است که طی این مقطع زمانی دادستانی کل مکزیک فقط در مورد 415 مورد از این پرونده های قتل تحقیقات انجام داده است.
براساس آمار اعلام شده از سوی موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک شمار کشته شدگان در سال 2016 به دلیل مقابله با موادمخدر و همچنین خشونتها، این کشور را در میان خطرناک ترین کشورهای جهان قرار داده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها