بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۸۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
نماینده نیشابور:
نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و رییس جمهور در مراسم تنفیذ گفت: یکی از سیاست‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران تعامل گسترده با دنیاست و شرکت گسترده کشورهای مختلف در مراسم تحلیف نشان داد زمینه و بستر این تعامل آماده است.

تدبیر24»حمید گرمابی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور گسترده هیات‌های خارجی در مراسم تحلیف دوازدهمین رییس جمهور گفت: این حضور گسترده نشان دهنده این مطلب است که بستر این کار مهیا شده تا در این جهت حرکت کنیم.

وی گفت: یکی از دلایل حضور گسترده هیات‌های خارجی برای مراسم تحلیف دوازدهمین رییس جمهور، شعارهای آقای روحانی و عملکردش در طی چهار سال گذشته بود که بر روی تعامل با دنیا تاکید می‌کردند و حضور بیش از  100 هیات خارجی بیانگر این مطلب بود که آن‌ها این پیام آقای روحانی را شنیده اند.

گرمابی در مورد حضور فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف اظهار داشت: حضور خانم موگرینی و نماینده کشورهای اروپایی نشان می‌دهد تعامل خوبی با دنیا داریم و امیدواریم حمایت‌های لازم از برجام را انجام دهند، تا آمریکا نتواند به اهدافش در برهم زدن برجام برسد.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: آمریکا در تلاش است تا هزینه برهم زدن برجام را به دوش ایران بیندازد و لازم است تا از این کار جلوگیری کرده و در دامی که آن‌ها پهن کرده‌اند گرفتار نشویم.

گرمابی در مورد سخنان حسن روحانی در این مراسم خاطرنشان کرد: رییس جمهور تاکید کردند که پیام ما تعامل، دوستی با دنیا، پیام منطق و مذاکره است و پیام جنگ نیست و همچنین درمورد مسائل داخلی پیام اعتدال، سازندگی و تعامل جناح‌های مختلف سیاسی کشور را مطرح کردند و بیان شد که اهم فعالیت دولت آینده روی مسائل اقتصادی و از بین بردن فاصله طبقاتی است.

برچسب ها: تدبیر24 ، نیشابور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها