بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۸۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
با تبریک روز خبرنگار
رییس مجلس شورای اسلامی روز ۱۷ مرداد را که به نام شهید صارمی روز خبرنگار نام گرفته است، به خبرنگاران تبریک گفت.
تدبیر24»علی لاریجانی در نطق قبل از دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار به رسانه‌ها در عین حال ابراز امیدواری کرد تلاش رسانه‌های گروهی در توسعه کشور و ایجاد وفاق در افکار عمومی جهت حل مشکلات کشور عامل پیشرفت و آبادانی کشور شود.

وی همچنین از مهمانان داخلی و خارجی شرکت کننده در مراسم تحلیف رییس‌جمهور تشکر کرد و افزود: حضور ۵۰۰ مهمان خارجی در مجلس که ۱۳۰ نفر آنان مقامات عالی رتبه از ۱۰۵ کشور بودند، نوعی ارج نهادن به مردم‌سالاری دینی بود و دلالت بر چند امر داشت. یک، حکایت از احترامی بود که ملت‌ها و دولت‌ها برای ملت ایران قائلند که علی‌رغم تبلیغات مستمر قدرتمندان و صرف هزینه‌های زیاد اما درخشندگی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و حرکت ملت ما تعلق خاطر آنان به ملت نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها