بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۸۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و متلاشی شدن باند سارقان مسلح و کشف یک فقره قتل و کشف خودروهای مسروقه در ملایر خبر داد.

تدبیر24»سرهنگ پاسدار شعبان ترک‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مربوط به راننده نیسان در شهرستان ملایر در اسفندماه سال قبل توسط فرد یا افراد ناشناس که خودروی فرد مقتول را نیز به سرقت برده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا نیز در نقطه‌ای دیگر از شهرستان، مأموران از تیراندازی مجدد فردی ناشناس به راننده یک دستگاه خودروی نیسان یدک‌کش و زخمی شدن آن و متواری شدن فرد یا افراد ضارب از محل به سرقت رفتن خودروی نیسان و در رخدادی دیگر از به سرقت رفتن یک دستگاه خودروی نیسان دیگر توسط فرد نامعلوم دیگری با استفاده از تهدید، مطلع شدند که با تلاش همزمان و شبانه‌روزی پلیس و جمع‌آوری مدارک و قرائن لازم و انجام کار اطلاعاتی دقیق، سرنخ‌های موردنظر از فرد قاتل به دست آمد.

ترک‌نیا عنوان کرد: سرانجام مخفیگاه فرد قاتل شناسایی و با تلاش کارآگاهان استانی و شهرستانی صورت گرفته در نهایت فرد قاتل که به وسیله یک دستگاه اتوبوس در حین عبور از شهرستان ملایر بود، شناسایی و با متوقف کردن اتوبوس موردنظر، متهم به قتل در یک عملیات ضربتی توسط مأموران پلیس دستگیر شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله فرد دستگیر شده تحت بازجویی تخصصی و فنی قرار گرفت که با توجه به شواهد و قرائن مستدل و به دست آمده، به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت خودروی نیسان و قتل راننده آن با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد که در ادامه این مأموریت، با انجام اقدامات اطلاعاتی موثر در یک عملیات غافلگیرانه دیگر، همدست فرد مجرم نیز با هویت معلوم شناسایی و دستگیر و باند سارقان مسلح خودروی نیسان نیز متلاشی شد.

ترک‌نیا خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده از همدست فرد قاتل، نامبرده به سرقت یک دستگاه خودروی وانت نیسان، به تیراندازی به سوی راننده همچنین سرقت خودروی نیسان دیگر با تهدید و ارعاب اعتراف کرد.

کشف محموله 2 کیلو و 200 گرمی هروئین

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به کشف مقدار 2 کیلو و 200 گرم هروئین در ملایر، گفت: در راستای مبارزه جدی با سوداگران مرگ که زندگی و حیات جامعه را درمعرض خطر قرار داده‌اند، طی کار اطلاعاتی دقیق یکی از سوداگران مرگ که درصدد فروش عمده یک محموله موادمخدر صنعتی در ملایر بود، شناسایی شد.

ترک‌نیا افزود: با هماهنگی مقام قضایی این فرد قاچاقچی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و از نامبرده مقدار 2 کیلو و 200 گرم موادمخدر هروئین و 10 گرم موادمخدر شیشه کشف و ضبط و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی ملایر به دستگیری 2 نفر توزیع‌کننده موادمخدر صنعتی و کشف بیش از 50 گرم شیشه و هروئین اشاره و اظهار کرد: در راستای پیگیری مطالبات مردم و تحقق وظایف ذاتی ناجا در زمینه مبارزه با توزیع‌کنندگان موادمخدر صنعتی در شهر ملایر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر از توزیع‌کنندگان موادمخدر صنعتی، توسط مأموران شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد که از نامبرده مقدار بیش از 34 گرم ماده‌مخدر هروئین و 12 گرم ماده‌مخدر شیشه کشف و ضبط شد.

ترک‌نیا خاطرنشان کرد: در همین راستا، توزیع‌کننده دوم نیز که به همراه یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به توزیع موادمخدر صنعتی در محلات مختلف می‌کرد، توسط مأموران دستگیر شد و در بازرسی از وی نیز مقدار بیش از 4 گرم ماده‌مخدر هروئین کشف و موتورسیکلت نامبرده نیز توقف شد و ضمن تشکیل پرونده هر 2 نفر سوداگر مرگ تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف 45 میلیون تومان روغن موتور قاچاق

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف مقادیری روغن موتور قاچاق به ارزش 45 میلیون تومان از یک دستگاه خاور در ملایر خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی درحین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودروی خاور به رانندگی یک نفر مشکوک شدند و بلافاصله آن را برای بررسی متوقف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از بازرسی از این خودرو 180 کارتن 24 عددی در مجموع به تعداد 4320 قوطی روغن موتور خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز قانونی و مدارک به ارزش 45 میلیون تومان کشف و ضبط و ضمن تشکیل پرونده فرد دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، قتل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها