بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۸۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
وزیر کشور:
وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد با حضور مدیران‌کل امور بانوان و خانواده استانداری‌ها در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان‌ها، نقش بانوان در فعالیت های اقتصادی تقویت شود.
تدبیر24»معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیرکشور از ابلاغ دستور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به استانداران سراسر کشور، مبنی بر ضرورت حضور مدیران‌ کل امور بانوان وخانواده استانداری‌ها در جلسات ستاد راهبری ومدیریت اقتصاد مقاومتی استان‌ها خبر داد.
بابک دین پرست گفت: با توجه به مباحث مطرح‌شده در نشست هم‌اندیشی وزیرکشور و جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی با زنان فعال در حوزه‌های مختلف اقتصادی که دهم مرداد امسال در وزارت کشور برگزار شد، به استانداران سراسر کشور ابلاغ شده است که با توجه به نقش ادارات ‌کل امور بانوان وخانواده استانداری‌ها، در حمایت از فعالیت بانوان کارآفرین و جایگاه زنان در ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی، پس از این، زمینه حضور مدیران‌ کل امور بانوان و خانواده استانداری‌ها، در جلسات ستاد راهبری ومدیریت اقتصاد مقاومتی استانها فراهم شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، وزیر کشور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها