بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۸۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
معاون یکی از بهترین وزرای ارتباطات در سال های پس از انقلاب، این روزها شاهد تخریب های عجیب و غریبی است که نشان از یک سناریوی خطرناک دارد.
تدبیر24»  1.او جوان است؛ در زیرساخت فعالیت گسترده و راهگشایی داشته، شبکه ملی اطلاعات را راه انداخته، پهنای باند ملی را افزایش داده، حجم مبادلات مالی بازار آی‌سی‌تی کشور را  از 21 هزار میلیارد تومان به 36 هزار میلیارد تومان رسانده، پهنای باند را به ازای هر شهروند از یک کیلوبیت در ثانیه به 35 کیلوبیت در ثانیه رسانده و از نظر محتوا هم امروز 40 درصد ظرفیت پهنای باند را به تولید محتوای داخلی اختصاص داده است...پس به نفع خیلی ها نیست که معاون واعظی بر مسند وزارت ارتباطات بنشیند.
2. مشکل، نگاه او به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است. او به این زمینه ها فرصت محور نگاه می‌کند و اگر رأی بیاورد بسیاری از وعده های روحانی را عملی میکند بویژه در بخش اشتغال زایی اگر بتواند با آی تی  سالی 100 هزار اشتغال درست کند و دولت الکترونیک را به سرانجام برساند؛ خیلی ها ناراحت می شوند!
3. برای رای نیاوردن او، ابتدا شایعه امنیتی بودنش را مطرح میکنند، اگر این تاکتیک گرفت که هیچ، در غیر اینصورت، اعلام می شود او بی سواد است و از پس وزارت ارتباطات بر نمی آید؛ این نقشه هم اگر نگرفت؛ ادعا می کنیم تمام اتفاقات تلخ کشور تقصیر اوست و برای همراه کردن نمایندگان لیست امید؛ شایعه می شود که از شنود و قطع تلفن و اینرتنت و اس ام اس تا حصر، کار «آذری جهرمی» است!
اینکه وزیر پیشنهادی ارتباطات دارد تاوان ایستادگی واعظی در برابر فیلترینگ شبکه های مجازی و جریان آزاد اطلاعات را می دهد یا اینکه خیلی ها از تداوم تحقق وعده های رئیس جمهور در حوزه آی تی و دسترسی همه مردم به اطلاعات نگرانند، عامل حملات عجیب و غریب به آذری جهرمی است، مشخص نیست!
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها