بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کلانتری:
عیسی کلانتری که ۲۳ مردادماه، کارش را به طور رسمی در سازمان حفاظت محیط زیست آغاز کرد. در اولین اظهار نظرها در مقام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد سازوکار تامین بودجه برای این سازمان سخن گفت و از تشکیل کمیته تامین منابع مالی خبر داد.

تدبیر24»عیسی کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا درباره راهکارهای کاهش مشکل مالی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت پول اضافی ندارد. در شرایط حاضر امکان انجام تعهدات خود را هم ندارد بنابراین نمی‌توان توقع افزایش بودجه از سوی دولت را داشت. دراین شرایط تصمیم داریم که یک کمیته تامین منابع مالی در سازمان محیط زیست تشکیل دهیم و از افرادی که در این زمینه صاحب نظر هستند دعوت کنیم تا ازاین روش منابع سازمان حفاظت محیط زیست را تامین کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه اعتبارات دولتی افزایش زیادی پیدا نخواهد کرد، اظهار کرد: نهایتا تا ۱۰ درصد تخصیص‌های این سازمان از سوی دولت افزایش می‌یابد که با این مبلغ مشکل سازمان حفاظت محیط زیست حل نخواهد شد بنابراین تشکیل کمیته تامین منابع مالی برای این سازمان ضروری است.

معاون رئیس جمهور در مورد جزییات کمیته تامین منابع مالی سازمان محیط زیست،گفت: در تلاش برای ایجاد کمیته منابع مالی هستیم و تشکیل این کمیته جزو برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست در دولت دوازدهم است. در این کمیته گروه‌های مختلف اعم از بخش‌های خصوصی و دولتی مشارکت خواهند داشت و امیدواریم این روش برای تامین بودجه سازمان حفاظت محیط زیست موثر واقع شود.

مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، کلانتری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها