بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵
رييس هيات جودو و كوراش خراسان شمالي گفت: ورزشکار دختر جودوكار اين استان به اردوي تيم ملي اعزامي به مسابقات غرب آسيا دعوت شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا،منطقه خراسان شمالی كوروش خسرويار افزود:صدف نيك سيرت؛ دختر جودوكار خراسان شمالي به اردوي تيم ملي جودو نونهالان و نوجوانان بانوان ايران دعوت شد.
وی اظهار داشت:اردوي آمادگي تيم ملي جودوي نونهالان و نوجوانان بانوان ايران در چهارچوب آماده سازي براي حضور در مسابقات غرب آسيا از 29 آبان ماه در تهران آغاز شده است.
به گفته خسرويار نيك سيرت در اين اردو به همراه 11جودوكار ديگر از استان هاي همدان، لرستان، كرمان، سمنان، تهران، چهار محال و بختياري و آذربايجان شرقي تمرينات خود را زير نظر كادر فني تيم ملي پيگيري مي كند.
وي اضافه كرد: در اين اردو علاوه بر جودوكار خراسان شمالي، صديقه قاسم زاده از آذربايجان شرقي، مائده سادات هژير و فاطمه مسافر از تهران، نرجس درعلي از چهار محال و بختياري، نسرين محمدصالحي از سمنان، فرزانه بهاري از كرمان، پرستو اميري از لرستان و ليلا سياهوشي، زينب درخشان، بصيره مرادي، فاطمه قهرمان پور و مريم بربط از استان همدان دعوت شده اند.
رييس هيات جودو و كوراش خراسان شمالي بیان كرد: اين اردو تا هفتم آذر ادامه دارد، به گفته او کادر فنی تیم های ملی بانوان نرگس موسوی(سرپرست)، مریم ولی بهاروندی(سرمربی)، تکتم بیدل، محبوبه خورشیدی و مریم السادات قدمگاهی(نوجوانان)، اکرم خانی، طاهره دولت شاهی و کبری کرمی(جوانان) هستند.
خسرويار ادامه داد:دور جدید تمرینات تیم های ملی جودو نوجوانان و جوانان آقايان ايران نيز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و از خراسان شمالي حامد رشيدي در رده سني نوجوانان به اين اردو دعوت شده است.
به گفته وي رقابت های جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ماه آینده در چین برگزار مي شود و در اين مدت نوجوانان و جوانان جودوكار ايران اردوی مشترکی را تیم ملی بزرگسالان برگزار مي كنند.
اين مسئول گفت:در اين اردو در رده سني نوجوانان، علاوه بر جودوكار خراسان شمالي، ایمان نیک اقبال(اصفهان)، علیرضا خجسته(البرز)، حسین عربی(تهران)، محمد رشنونژاد(خوزستان)، مهدی فتحی پور(فارس)، رامین صفویه(قزوین) و محمد عباس نژاد و کاویان بیرانود(لرستان) دعوت شده اند و كادر فني اين تيم را نيز احمد کاظمی، مسعود ابدی نقش و رضا چاه خندق تشكيل داده اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها