بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۸۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است از بشار رسن در دیدار با گسترش فولاد تبریز استفاده نکند.
تدبیر24»تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت که بازیکنان ملی پوش این تیم در تمرینات حاضر نبودند. بشار رسن نیز به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال عراق برای دیدار با امارات در اردن به سر می برد.

برانکو ایوانکوویچ با توجه به همین موضوع تصمیم دارد به هافبک عراقی تیمش استراحت دهد تا خودش را برای دیدار با الاهلی عربستان آماده کند.

هافبک عراقی پرسپولیس قرار است صبح چهارشنبه وارد تهران شده و خودش را به هم تیمی هایش برساند اما قرار نیست برای سرخپوشان پایتخت بازی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس، دیدار معوقه هفته پنجم رقابت های لیگ برتر را پنجشنبه ساعت ۱۷:۱۵ مقابل گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می کند.

برچسب ها: پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها