بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کاراته‌کار وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کشورمان پس از کسب ۴ برد و یک باخت، برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان آلمان خواهد جنگید.
تدبیر24»لیگ جهانی کاراته وان آلمان با حضور ۱۳۸۴ کاراته کا از ۸۷ کشور در شهر لایپزیک آغاز شد که در آن امیر مهدی‌زاده، نماینده وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ۴ برد به دست آورد و به نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل بروس داگلاس نتیجه را واگذار کرد تا روز یک‌شنبه و در جدول بازنده ها برای کسب مدال برنز به روی تاتامی برود.

او در نخستین گام به مصاف متیو پامپالونی از ایتالیا رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید. پامپالونی مدال برنز امیدهای اروپا در سال ۲۰۱۵ را در پرونده‌اش دارد.

مهدی‌زاده در دومین دیدار ۲ بر یک ملک سلاما از مصر، دارنده طلای جوانان جهان در سال ۲۰۱۳ و ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان را از پیش رو برداشت.

صدرالدین سایماتوف سومین حریفی بود که مهدی زاده موفق شد ۳ بر یک او را شکست دهد. سایماتوف با سه طلا کاراته وان پاریس، روتردام و دبی از سوی سایت فدراسیون جهانی به عنوان موفق ترین کاراته کار جهان در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود.

نماینده وزن منهای ۶۰ کیلوگرم در مرحله چهارم به مصاف آنجلو کرکنزو از ایتالیا دارنده برنز قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۷ و ۲ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان رفت و پس از تساوی ۲ بر ۲ در قانون سنشو(کسب اولین امتیاز) مهدی زاده برنده میدان شد.

مهدی زاده برای راهیابی به فینال برابر بروس داگلاس از برزیل دارنده ۲ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز جهان قرار گرفت و ۴ بر صفر شکست خورد تا در جدول بازنده ها مبارزه کند.

کاراته وان لایپزیک دومین حضور امیر مهدی زاده در لیگ جهانی ۲۰۱۷ محسوب می شود. او فروردین ماه در دبی امارات به‌ میدان رفت که پرونده اش با نشان برنز بسته شد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد برگزاری بازیها پیکارهای رده بندی برای کسب مدال برنز و فینال روز یکشنبه برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها