بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۸۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
سرمربی یوونتوس قبل از دیدار حساس برابر بارسلونا تاکید کرد که تیمش به دنبال پیروزی در نوکمپ و بسته نگه داشتن دروازه‌ی خود است. او بارسلونا را به همراه رئال بهترین تیم های اروپا دانست.
تدبیر24»یوونتوس در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف بارسلونا می‌رود. آلگری قبل از این دیدار، گفت‌: نمی‌خواهم دست به نوآوری بزنم، تنها می‌خواهم  10 بازیکن برتر خود به همراه بوفون را به بازی بفرستم. بازی بسیار سختی پیش رو داریم و امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم. تیم یوونتوس شخصیت پیروزی پیدا کرده و این بهترین چیز برای من است.

او ادامه‌ داد: تنها راه پیروزی برابر بارسلونا ارائه بهترین عملکرد است. ما درباره تیمی صحبت می‌کنیم که بازیکنانی همچون مسی، سوارس، اینیستا، بوسکتس، دمبله و دلوفئو را در اختیار دارد و بدون شک بازی کردن برابر چنین تیمی آسان نیست. بارسلونا شروع خوبی در رقابت‌های لالیگا داشته و نشان داده که تیم آماده‌ای است. فکر نمی‌کنم که جدایی نیمار بارسلونا را تحت تاثیر قرار دهد و این تیم را تضعیف کند.

سرمربی یوونتوس در ادامه‌ سخنان خود همچنین، ‌اضافه کرد:  دیبالا و نیمار از استعدادهای بزرگ فوتبال اروپا هستند و بر این باورم که خود را به سطح مسی و رونالدو رسانده‌اند. البته نباید دمبله را هم نادیده گرفت. او می‌تواند گزینه خوبی برای جایگزینی نیمار باشد. بارسلونا در هر حالتی به همراه رئال مادرید قوی‌ترین تیم اروپا است. امشب شب بزرگی برای فوتبال خواهد بود. شور و هیجان زیادی داریم. در دو بازی اخیر خود برابر بارسلونا گل نخورده ایم و می‌خواهیم این روند ادامه‌  داشته باشد هر چند که می دانیم کار بسیار سختی پیش رو داریم.

برچسب ها: تدبیر24 ، بارسلونا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها