بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۸۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
تماشاگران پرسپولیس این فصل از دیدن دیدارهای آسیایی تیمشان چندان بهره نبردند
تدبیر24»پرسپولیس در این فصل بهترین نتایج خود در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد و برای اولین بار به یک چهارم نهایی این رقابتها رسید. با این حال لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ برای هواداران پرسپولیس با اتفاقات عجیبی همراه شد.

پرسپولیس تا اینجای کار در پنج بازی لیگ قهرمانان میزبان بوده اما تماشاگران این تیم تنها فرصت پیدا کردند در دو بازی به ورزشگاه بروند و بازی آسیایی تیم محبوبشان را ببینند.

یک بازی از سه بازی پرسپولیس مقابل الهلال بود که به دلیل مشکلات سیاسی بین ایران و عربستان آن بازی در زمین بی طرف برگزار شد. پرسپولیسی‌ها برای دیدن تیم محبوبشان در آزادی تا هفته چهارم و دیدار پرسپولیس-الریان منتظر ماندند.

پرسپولیسی‌ها در آن بازی در ۲۱ فروردین ۹۶ در ورزشگاه حاضر بودند. دیگر مسابقه ای که هواداران پرسپولیس موفق به تماشای تیم شان در خانه شدند به بازی آخر گروهی مقابل الوحده امارات در ۱۸ اردیبهشت برمی‌گردد. از آن به بعد حضور پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی طلسم شد.

بازی‌های خانگی پرسپولیس در مرحله گروهی با شرایط عجیبی روبرو شد.

تماشاگران پرسپولیس از بازی مرحله یک هشتم نهایی محروم شدند و دیدار پرسپولیس-لخویا در ورزشگاه خالی آزادی برگزار شد.

قهرمان ایران در یک چهارم نهایی به الاهلی عربستان رسید و بازهم داستان بازی با عربستانی‌ها در زمین بی طرف. این مساله ادامه خواهد داشت؛ پرسپولیس در صورت صعود در نیمه نهایی باید با الهلال بازی کند و بازهم بازی خانگی قرمزها در مسقط عمان برگزار خواهد شد.

پرسپولیس از داشتن تماشاگرانش در یک هشتم و یک چهارم بود، در نیمه نهایی هم محروم است.

پرسپولیس البته هنوز یک فرصت دیگر دارد؛ پرسپولیسی‌ها برای دیدن بازی تیمشان در این فصل لیگ قهرمانان آسیا باید تا ۲۷ آبان صبر کنند.

شاگردان برانکو اگر فینالیست شوند بازی رفت فینال ۲۷ آبان در تهران برگزار می شود. آن بازی می تواند پایانی باشد به محرومیت هواداران پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها پس از ۱۹۴ روز این امکان را دارند که تیم محبوبشان را از نزدیک تشویق کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها