بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۹۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۰ قاچاقچی موادمخدر، اراذل و اوباش و سارق در طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرکرد دستگیر شدند.

تدبیر24»سردار غلامعباس غلامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در راستای تأمین نظم برای مردم، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در استان اجرا شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح بیش از 100 قاچاقچی موادمخدر، اراذل و اوباش و سارق دستگیر و 20 کیلومواد مخدر کشف و ضبط شد، افزود: در این طرح علاوه‌ بر دستگیری افراد و کشف موادمخدر یکسری اقلام ممنوعه از جمله سلاح غیرمجاز و اقلامی که سبب شرارت می‌شود کشف و ضبط شد.

فرمانده ‌انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقلام کشف شده بعد از طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ویژه نیروی انتظامی به ویژه در آستانه بازگشایی مدارس فراهم کردن محیطی امن برای مردم است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به طور جد در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد و ما از مردم انتظار داریم هرگونه اطلاعات در خصوص افراد هنجار شکن، قاچاقچی و اراذل و اوباش را به سامانه 110 اطلاع دهند تا پس از بررسی، اقدامات پلیسی لازم انجام شود.


وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با اراده و تصمیم جدی محیط را برای افراد هنجارشکن ناامن و عرصه فعالیت را از آن‌ها می‌گیرد، گفت: مردم نیز باید در این امر ما را کمک کنند تا بتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر با نیروی انتظامی تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه باید برای پاکسازی نقاط آلوده اقدامات فرهنگی، عمومی و خدماتی انجام دهد و نیروی انتظامی باید وظایف انتظامی خود را اجرا کند تا بتوانیم مناطق را پاکسازی کنیم.
سردارغلامزاده خاطرنشان کرد: دراجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان‌ها مسئولان شهرستانی و دستگاه قضایی به خوبی با نیروی انتظامی همکاری داشته است.
برچسب ها: تدبیر24 ، دستگیری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها