بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۹۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز با وجود افزایش نسبی برخی آلاینده‌ها از جمله ازن در شرایط سالم است.

تدبیر24»حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران، طی امروز شرایط جوی نسبتا آرام برقرار است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب غربی - جنوبی انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط طی فردا (۲۶ شهریور) برای برخی ساعات وزش باد موثر از سمت نواحی جنوبی - جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: به‌تدریج روز دوشنبه (۲۷ شهریور) از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت، گفت: انتظار می‌رود تا فردا (۲۶ شهریور) شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران تداوم داشته باشد.

شهبازی در پایان گفت: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۸۳ در شرایط سالم قرار داشت.

برچسب ها: تدبیر24 ، هوای تهران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها